Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buren en geuroverlast.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buren en geuroverlast.

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een probleem.

    Ik heb overlaatst mijn plantjes een week eerder moeten omleggen dan voorzien omdat mijn buren de geur tot in hun huis konden ruiken, ik snap ook niet hoe dat komt, ik heb een afzuiging en heb maar 9 plantjes onder een 600 watter staan, bij het openen van de deur gaat er wel steeds een hoop geur mee naar buiten, maar er moet belijkbaar toch iets mis zijn met de isolering, het is een half aangebouwde woning.

    Dat was 4 dagen geleden, nu heb ik mijn plantjes wat ontdaan van de grootste bladeren maar heel mijn huis ruikt nu enorm sterk naar de wiet, van boven tot beneden, ik heb al mijn ramen wijd open gezet maar mijn pa kwam daarnet aan de deur om me te melden dat je het tot twee huizen verder kon ruiken, er staat nu wel een enorme wind, maar goed, hij kon het ruiken, en al helemaal toen hij aan de voordeur stond, net een coffeeshop.

    Dus het kan niet anders dan dat ze het hiernaast ook weer ruiken, ik vermoed dat ze het stilaan beu worden dat hun huis ook naar de wiet stinkt, want deze keer is het echt wel stinken en niet gewoon ruiken, ik heb het nog nooit eerder zo erg gehad.

    Nu is mijn vraag, wat kunnen buren eraan doen als hun huis naar wiet stinkt, ik heb de vorige keer gezegd dat ik mijn raam vergeten openzetten was bij het roken, maar als ze morgen aan mijn deur staan, wat ik wel verwacht, ze zijn nu niet thuis, weet ik niet meer wat te doen.

    Kunnen ze daar voor naar de politie gaan, en wat kunnen die eraan doen?
    Last edited by DaZeD; 26 February 2010, 21:20.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Buren en geuroverlast.

    Heb je wel een koolstoffilter hangen ? zo ja zou ik eens overwegen een nieuwe te kopen...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Buren en geuroverlast.

      k zou er wel mee opletten want als je buren gaan klagen dan heb je wel kans dat er iets gaat gebeuren
      en als je het 2 huizen verder ook ruikt klopt er toch iets niet lijkt mij.

      hoop voor je dat je een oplossing kunt vinden
      ​fuck you, you fucking fuck

      Comment


        #4
        Re: Buren en geuroverlast.

        Als heel uw huis naar wiet ruikt en het huis van de buren ook dan moet je dringend een goeie filter installeren. Hobbykweken wordt gedoogd zolang je geen overlast veroorzaakt. Als uw buren naar de politie stappen voor overlast is het wsl gedaan met kweken.

        Comment


          #5
          Re: Buren en geuroverlast.

          Komt jou afzuiging uit in de schoorsteen of gaat die door een buitenmuur?
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment


            #6
            Re: Buren en geuroverlast.

            koolstoffilter?
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Buren en geuroverlast.

              Ik heb altijd mijn geur via een ventilatiegat in m'n dak laten afzuigen, tot nu toe zonder problemen, maar nu blijft mijn kweekhokje ook enorm ruiken ondanks de afzuiging op maximum toeren staat, het is 425 cuub voor een hokje van 2 bij 2 meter, normaal genoeg.

              Eerst roken ze het gewoon op zolder, die kan ik niet ventileren en als ik naar de zolder ga kan het zijn dat er wat geur meekomt en zo bij hen terecht komt, toen heb ik m'n plantjes geknipt en gisteren gekuist wat een enorme stank gaf, echt een zeer scherpe geur die maar blijft hangen ondanks ik al m'n ramen wijd open zet, vanaf ze dicht zijn komt de geur gewoon terug.

              Ik zal vanaf nu gewoon in mijn kweekhokje moeten knippen en misschien een zwaardere afzuiging aanschaffen, want ja hoor, de buurvrouw is 5 minuten geleden alweer komen melden dat het naar wiet ruikt in hun huis, echt niet leuk, ik mag al blij zijn dat ze zoveel geduld hebben, ik zou misschien beter stoppen, want het is mij de problemen echt niet waard.

              Koolstoffilter heb ik nooit gebruikt omdat ik de geur langs het dak weg kon leiden, maar nu ga ik er toch 1 aanschaffen uiteraard want ik heb net nog een kweek te gaan die ik maar moeilijk kan afbreken.
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #8
                Re: Buren en geuroverlast.

                pas maar op met de politie, ik zou vandag nog voor een filter gaan zien

                die buurvrouw kan even goed de politie erbij hallen

                Comment


                  #9
                  Last edited by DaZeD; 27 February 2010, 17:30.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Buren en geuroverlast.

                      geurprobleem is gemakkelijk op te lossen met een kleine investering inderdaad

                      Jouw eigen inschatting om de zooi a.s.a.p. stil te leggen lijkt me wel de beste trouwens, bosje bloemen en een taart voor de buren zodra de zooi de deur uit is
                      paar maandjes rust voor de buurt en in de tussentijd je hokje perfectioneren en uittesten, er komt ook weer een buitenseizoen aan om rekening mee te houden
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Buren en geuroverlast.

                        Ja beowulf kweet et, ik ga die zolder eens moeten afwerken, ik zit er al lang aan te denken, nu ga ik er eens werk van maken.

                        Haha, akoord met al je punten moreweed, we hebben ze al eens een hele grote doos chocolade gegeven die over was van de bakkerij (mijn vriendin werkt daar als bediende) daar waren ze wel blij mee.

                        Ik ga nu mijn hokje inderdaad perfectioneren en een opnieuw een koolstoffilter plaatsen, t'is belijkbaar wel nodig.

                        En dat buitenseizoen, ik was al van plan om van de jaar m'n eerste guerilla kweek op poten te zetten, alleen m'n binnenkweek hield me tegen, want als ze me pakken op die buitenkweek komen ze vast eens bij mij binnen kijken ook, maar ja, da's even geen probleem, alleen mijn wiet en DMT gaan ze afnemen, maar ja, we zien wel.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                        Comment


                          #13
                          Re: Buren en geuroverlast.

                          guerilla is maar heel eve een risico (als je zaad of stekken aan het voorkweken bent, en zelfs dat kan je spreiden). Goeie guerilla leidt NOOIT naar je huis

                          Misschien zou het wel een idee zijn om -buiten dat opkweken dan- helemaal niets in je eigen tuin af te bloeien, dan kan je echt zeggen tegen je buren dat je ermee gestopt bent enzo. Als overlast dreigt kan je beter goed stiekem kweken toch ? een mooi binnenhokje levert wel de lekkerste eigen oogstjes op...man ik wou dat het hier kon!
                          Last edited by moreweed; 27 February 2010, 21:53.
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Buren en geuroverlast.

                            er zijn al veel mensen betrapt met geuroverlast...
                            dus pas op en maak een koolstoffilter..

                            Comment


                              #15
                              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                              Comment

                              Bezig...
                              X