Ik heb voor de laatste +/- 2 weken van een 250W geswitched naar een 400W . Zal dit verschil maken ? En ook weet ik niet goed wat te doen ivm oogst en wanneer te stoppen met voeding en dergelijke .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Laatste 2 weken
Collapse
X
-
Re: Laatste 2 weken
lol, kan je effe een fotootje uploaden terwijl je straks zo'n dikke hoofdtop aan het wegknagen bent ?Oorspronkelijk geplaatst door Snlac View PostCannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
LolOorspronkelijk geplaatst door moreweed View Postlol, kan je effe een fotootje uploaden terwijl je straks zo'n dikke hoofdtop aan het wegknagen bent ?
,
@ Monty , Thx maar ik beschik niet over een Microscoop of dergelijke. Kan ik dit goedkoop aanschaffen ?Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
Comment
-
usb Microscoop voor 4 tientjes bij de kijkshop.
Je kan ook een scherpe closeup maken en een stukje uit die foto nemen en dit vergroten.
Met een loep van 10 X kom je ook een heel end.
Verder kun je ook afgaan op de kleur van de pistels, 80 % bruin oogsten maar echter de trichomes zeggen meer dan de pistels.
Grtz
Comment

Comment