Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Warmte beheersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Warmte beheersen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik wil een kastje gaan maken om wiet in te kweken. Niet zo groot, of in een computerkast, of iets groter.

    Ik zit nu met de verwarming. Ik heb een thermostaat (zwakstroom) waar ik oorspronkelijk de temperatuur mee wou regelen, maar vermingen van 12v zijn moeilijk te vinden.

    Wel heb ik een computervan kunnen aansluiten op de thermostaat, die gaat aan als het te warm word. Ik heb het getest en het werkt.
    Nu heb ik dus een warmtelamp en vans om te koelen als het te warm word.

    Maar ik weet niet hoe ik het nu 's nachts op temperatuur kan houden. Ik had al wel dit gevonden: http://www.webwinkel.terramania.nl/ en dan bij verwarming, verwarmingkabel.
    Zou dit geschikt zijn?

    En zou voor overdag gewoon tl verlichting genoeg kunnen opwarmen??

    Of hebben jullie nog ideen voor mijn verwarming?

    Gr.

    #2
    Re: Warmte beheersen

    's nachts je lampje laten branden.

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Warmte beheersen

      daar zat ik ook al aan te denken, maar het is nu overdag ook nog niet warm genoeg.

      Is er anders een mogelijkheid om met een zwakstroom thermostaat een 230v stroomkring te verbreken?

      Comment


        #4
        Re: Warmte beheersen

        je kan wat minder ventileren...
        dan blaas je minder koude lucht in je kastje,
        of een verwarmings element kopen.

        Comment


          #5
          Re: Warmte beheersen

          Oorspronkelijk geplaatst door puch dexter View Post
          Is er anders een mogelijkheid om met een zwakstroom thermostaat een 230v stroomkring te verbreken?
          als je nog moet beginnen met bouwen : keep it simple!
          Er zijn loadz beschrijvingen van microkweekjes hier, moest je daar es tussen gaan snuffelen. en --flop-- http://jointjedraaien.nl/wietforum/forums/109-Kweekruimte-Micro
          die warmtelamp zal je in elk geval niet zo vaak tegenkomen ..
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Warmte beheersen

            die warmtekabel is ideaal, als je die in een zandbak inwerkt in de bodem en dan afdekt met een stukje vijverfolie heb je een goeie vloerverwarming. Het belangrijkste is dat je wortels nooit -18graden krijgen dus die houd je medium dan lekker stabiel kwa temperatuur. Voor een hokje van 1.2 X 1.2 kom je al snel toe met 150W
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment

            Bezig...
            X