kom in de problemen met beschikbare hoogte

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • skyfish
    Retired
    • Feb 2010
    • 4

    #1

    kom in de problemen met beschikbare hoogte

    Korting op 420shop
    plantjes onder 600 W kweektent 2 mtr hoog
    hebben anderhalve week groei gehad en zijn nu aan de derde week bloei bezig maar schieten zo hevig door dat ze al over halfweg de tent komen op nipt de 60 cm minimum van de lamp staan.
    wat kan ik hieraan doen ? groei zit er nog hevig in
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: kom in de problemen met beschikbare hoogte

    welke soort is het een sativa of een indica¿. Sativaas groeien behoorlijk door in de bloei.

    Optie is knakken of buigen.

    Grtz

    Comment

    • skyfish
      Retired
      • Feb 2010
      • 4

      #3
      Re: kom in de problemen met beschikbare hoogte

      het is een sativa ... bedoel je met knakken helemaal doorbreken ofzo , of eerder nog proberen van een soort scrog van te maken ?

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: kom in de problemen met beschikbare hoogte

        Ik denk dat het te laat is voor toppen of fimmen. Wellicht "knakken" en een ssrog maken. Surf op dit forum: knakken, lst, hst.

        Comment

        • skyfish
          Retired
          • Feb 2010
          • 4

          #5
          Re: kom in de problemen met beschikbare hoogte

          bedankt voor de tips , ga weer wa verder lezen ma wist nie goed waar ik moest beginne

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: kom in de problemen met beschikbare hoogte

            Comment

            • bearprolec
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 559

              #7
              Re: kom in de problemen met beschikbare hoogte

              hoplaa idd weeral gered door moity en co se hehehe. succers ermee nog he

              grtz

              Comment

              • skyfish
                Retired
                • Feb 2010
                • 4

                #8
                Re: kom in de problemen met beschikbare hoogte

                bedankt allemaal , was een taaie leerschool maar jullie hebben me fantastisch geholpen , probleem is onder controle en heb er een hoop ervaring bij

                Comment

                Bezig...