Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HPS 100w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS 100w

    Korting op 420shop
    hoi,hoi

    ben met mijn kast bezig inhoud 0,35qm en nu vraagje:

    1. als ik een hps 1oow ga gebruiken (zoals deze b.v. http://www.kauflux.de/index.htm?id=4...hwort=100w+hps) welke transformator heb ik hiervoor nodig en

    2. weet iemand waar ik die bulb kan krijgen? (iets dichter bij als de link )

    3. wat is nu de beste oplossing voor mijn ventilatie? (heb al zoveel gelezen dat ik het niet meer weet)

    gr polly

    #2
    Re: HPS 100w

    Je kan kant en klare setjes krijgen bij de growshop van het huis: www.growshopalien.com
    Ik denk dat het nogal zoeken wordt naar al je spullen om een 100w set in elkaar te steken terwijl je daar alles kant en klaar kan verkrijgen.
    Wat afzuig betreft moet je ergens tussen de 1/3 tot 2/3 van je wattage in kubiek per uur afzuigen. Hou ook rekening als je een koolstoffilter wil.

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      Re: HPS 100w

      Jop... bij onze sponsor gewoon plug and play setje kopen zou ik zeggen. Nog een degelijke kabel met 2 draden voor de lamp en een stekker met veiligheid voor het stopcontact (degelijk timertje best ook) en je bent vertrokken!!!
      Over de ventilatie ben ik niet zeker maar ik dacht 20 keer de inhoud van je kast. Dit is uiteraard afhankelijk van de sterkte van de lamp. Misschien alien hier (klikken) een vraag stellen?

      Grtz $iR
      Last edited by SirSmokeAllot; 5 March 2010, 01:11.
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: HPS 100w

        20x de inhoud van je kast... Daar had ik nog niet aan gedacht maar ik denk dat qua verse lucht dat wel in orde komt als je gewoon kijkt naar hoeveel warmte je lamp produceert en maakt dat je het kan aftrekken. Luchtverversing zal je met hps en bijbehorende afzuig sowieso wel voldoende hebben, het gaat meestal om grote debieten

        Comment


          #5
          Last edited by pedro; 5 March 2010, 01:22.
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment

          Bezig...
          X