Vraagje??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yuyupyup
    Stoner
    Member
    • Feb 2010
    • 21

    #1

    Vraagje??

    Korting op 420shop
    hallo mensen,

    ik heb 2 dagen geleden een zaadje super lemon haze onder de zaai- en stekaarde gelegt en nu komt er een wit sprietje uit maar die steekt ook weer in de grond..
    hij staat 15cm onder een spaarlamp van 23 wat met kleurcode koud wit.

    weet iemand of dit normaal is of waar het aan kan liggen???
    Attached Files
  • Snlac
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 134

    #2
    Re: Vraagje??

    Misschien de diep gestoken die handel ... Ma komt wel goed denk ik, kijk anders ff of je met je handen zen stengel boven grond kan krijgen
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Vraagje??

      zaadje verkeerd om gepoot, wortel zoekt nu zijn weg naar beneden lijkt me.

      Grtz

      Comment

      • Ready Set Grow
        Retired
        • Jan 2010
        • 796

        #4
        Re: Vraagje??

        ik heef monty de voorkeur...

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Vraagje??

          Wortel groeit niet naar boven. Zwaartekracht trekt dat altijd naar beneden, hoe je dat zaadje ook in de grond steekt. Soms komen mijn plantjes zo in een boogje naar boven, paar uurtjes later trekt dat kopje zich naar boven. Ge zult wel zien. Als het bruin wordt is het wortel, als het groen wordt is het stengel. Wortel lijkt mij onwaarschijnlijk.

          Comment

          • yuyupyup
            Stoner
            Member
            • Feb 2010
            • 21

            #6
            Re: Vraagje??

            dankje beowulf, je had helemaal gelijk! het plantje staat nu recht op, hij groeit super snel.

            Comment

            Bezig...