Vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Young Blood
    Expert Stoner
    • Aug 2009
    • 95

    #1

    Vraagje

    Korting op 420shop
    Hier en daar zie ik op fotos dat er toch een aantal mensen aarde op de bodem van hun tentje laten, hier en daar wat aarde naast de pot (gesmost)

    Is des ni een + puntjes voor ongewenste levens vorm??
  • Snlac
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 134

    #2
    Re: Vraagje

    Oorspronkelijk geplaatst door Brunex
    Hier en daar zie ik op fotos dat er toch een aantal mensen aarde op de bodem van hun tentje laten, hier en daar wat aarde naast de pot (gesmost)

    Is des ni een + puntjes voor ongewenste levens vorm??
    Inderdaad, dit kan bijdragen . Maar nog belangrijker is denk ik toch wel de LV op dit vlak .
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    Comment

    • Izthewiz13
      Senior Grower
      • Jul 2009
      • 950

      #3
      Re: Vraagje

      Tjah denk niet da die aarde echt zoooooveel verschil zal maken , want als ze aarde willen hebben ze potten genoeg om te kiezen waar het lekker vochtig en warm is enz
      Dus denk niet dat je daar moet gaan zoeken voor ongedierte.

      MvG Izzz

      Comment

      • Snlac
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 134

        #4
        Re: Vraagje

        Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13
        Tjah denk niet da die aarde echt zoooooveel verschil zal maken , want als ze aarde willen hebben ze potten genoeg om te kiezen waar het lekker vochtig en warm is enz
        Dus denk niet dat je daar moet gaan zoeken voor ongedierte.

        MvG Izzz
        Inderdaad zoals jij zegt Izz, geen ongedierte, maar mss toch wel schimmels ...
        Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

        Comment

        • bakkertjekrom
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2016
          • 33

          #5
          Re: Vraagje

          20160615_071959.jpg mannetje of vrouwtjesplant

          Comment

          • kanon
            Expert Grower
            420 MemberLucky Member
            • Sep 2015
            • 1387

            #6
            Re: Vraagje

            Oorspronkelijk geplaatst door bakkertjekrom
            [ATTACH=CONFIG]297330[/ATTACH] mannetje of vrouwtjesplant

            Misschien even je eigen topic openen als je een vraag hebt ipv iemand anders te topic te verneuken.

            ook even langs de forumregels sluipen als je tijd hebt

            zomaar 2 tips
            sigpic
            LED there be light

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: Vraagje

              Het is nu ook ni dat dit hier een bloeiende discussie was. Gewoon beetje vreemde plaats om dat neer te zetten.

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #8
                Re: Vraagje

                Dacht vast dat dit een 'Vraagje' topic was
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                • bakkertjekrom
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2016
                  • 33

                  #9
                  Re: Vraagje

                  O sorry

                  Comment

                  • Hypnotized
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 926

                    #10
                    Re: Vraagje

                    Maar google er eerst ff naar want die foto is niks op te zien.

                    Comment

                    • bakkertjekrom
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2016
                      • 33

                      #11
                      Re: Vraagje

                      Ik ben nieuw dus wist nog niet precies hoe 't werkt allemaal

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #12
                        Re: Vraagje

                        Geeft niets hoor bakkertje
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        Bezig...