loopt dit goed ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • daliah
    Retired
    • Jan 2010
    • 7

    #1

    loopt dit goed ?

    Korting op 420shop
    selfgrow12..jpgselfgrow5..jpgselfgrow8..jpgselfgrow6..jpgselfgrow1..jpgselfgrow9..jpgselfgrow7..jpgselfgrow4..jpgselfgrow2..jpgselfgrow11..jpgselfgrow10..jpgselfgrow3..jpgik ben voor de eerste maal een kweekje aan het doen , doe ik het goed ?
    3 white widow ; 2 lemon skunk ; 3 special queen #1 ; 1 lowryder 2 , 2 lowryders #2 ; 2 royal automatic en 3 easy bud, geef voeding om de 2 dagen , 1 bijna klaar denk ik (royal automatic), draatjes wel nog wit , beginnen stilaan geel,bruin te worden , vertel me jullie gedacht .
    Last edited by daliah; 15 March 2010, 20:38.
  • Deerriz
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 248

    #2
    Re: loopt dit goed ?

    Volgens mij heb jij geen bladproblemen.
    Volgens mij heb jij al een paar mooi gevormde toppen!
    Dus dit loopt volgens mij wel goed ja
    Voor een eerste kweek ziet het er netjes uit!
    Hoelang staan ze op 12/12 lichtschema? Ik denk ze minstens 6 weken oud moeten zijn, vooraleer je moet beginnen overwegen ze om te hakken.
    Kpeis wel dat je dit in 'kweekverslagen' had moeten posten niet?
    Alleszinds doe zo verder! En naar de plant die bijna 'klaar' is moet je kijken, met een vergrootglas! Kijk eens naar de foto's hier: http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...28Trichomes%29

    Grtz !

    Comment

    • Trix
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 311

      #3
      Re: loopt dit goed ?

      Je plantjes zien er goet uit. De white widow bloeid 7-8 weken, de andere soorten kan ik je niet mee helpen kwa bloeitijd.
      Voor indica's mag je wel een 8 tal weken tellen vanaf de eerste tekenen van zichtbare bloei, sativa's 2-4 weken extra.
      Om te weten wanneer je best oogst, kan je best het draadje van de trichomes lezen dat Deerriz al meegaf.

      Veel suc6
      Grtz
      sigpic
      Trixters kweekje

      Comment

      • daliah
        Retired
        • Jan 2010
        • 7

        #4
        Re: loopt dit goed ?

        merciekes vo je gedacht

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: loopt dit goed ?

          Nog lang niet oogsten hoor.

          Als 1/3 van de draadjes bruin kleurd, is het vroeg zat.

          Grtz. HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #6
            Re: loopt dit goed ?

            Ik verplaats hem even naar: vragen binnenwiet kweken
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            Bezig...