Wat doe ik verkeerd?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bapbop
    Retired
    • Mar 2010
    • 1

    #1

    Wat doe ik verkeerd?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb 2 weken terug 2 stekjes gekregen (vraag me niet naar de soort) en geplant in 2 liter potten, zodat ik ze later buiten kan overpotten.
    De eerste week ging alles goed, ze groeide goed en je zag letterlijk elke dag vooruitgang.
    Nu zijn ze echter sinds gisteren gaan hangen, en niet zo'n beetje ook.

    Foto's :

    PICT0009..jpg

    PICT0010..jpg

    Ze staan op de vensterbank, voor een open raam waar overdag meestal de zon op staat.
    Ze krijgen smorgen's een scheutje (regen)water, en savonds als de grond erg droog aanvoelt ook nog.
    Verder is de grond gemixt met wat korrels kalkammonsalpeter.

    Weet iemand of ik dit nog kan oplossen, of hebben mijn beginnerskunsten ze de das om gedaan?
    Last edited by bapbop; 16 March 2010, 14:28.
  • R()b
    Retired
    • Sep 2009
    • 159

    #2
    Re: Wat doe ik verkeerd?

    Je heb dit tijd van het jaar echt lampen nodig binnen.
    En het is nog wel vroeg om alvast voor buiten voor te kweken.

    Comment

    • mister smoothie
      Expert Stoner
      Member
      • Feb 2010
      • 85

      #3
      Re: Wat doe ik verkeerd?

      te veel of te weinig water, te koud ? de plant moet ook voeding hebben en wortelstimulator

      Comment

      • kweker
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 1389

        #4
        Re: Wat doe ik verkeerd?

        voor een OPEN RAAM???? lekker fris aan de voeten...............denk ik dan en zoals hierboven beschreven staat..voeding he en een lampke..........
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment

        • Progressive
          Advanced Stoner
          Member
          • Feb 2010
          • 64

          #5
          Re: Wat doe ik verkeerd?

          Warmte, voeding, en lummen !!!

          Comment

          Bezig...