Ik zou graag een kweek wille opzetten ,alleen heb het nooit gedaan .Ken iemand me helpe met een voorbeeld?
Help!!
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Help!!
Misschien es deze secties checken en je zult al direct vele voorbeelden zien
binnenkweekverslagen
buiten
enzo verder het staat hier vol met voorbeeldenQ. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop! -
Re: Help!!
haha oke dan ,het liefst zou ik een keertje iemand willen helpen met een paar plantjes opzetten zodat ik het de volgende keer zelf kan doen .Ben meer een praktische persoon.Maar goed zal me best doen.
Iig een bedankje voor deze 2 reactiesComment
-
Re: Help!!
tja je hebt hier wel met smokers te maken, dus kleine kans dat iemand een post gaat schrijven met alles ( het is veel info) over kweken. enige manier is lezen, filmpjes kijken.
http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...t-kweken!-quot
dit is ook wel een goed filmpje, alhoewel ze er wel vanuit gaan dat je het grootst aanpakt.
Als je er echt niks over weet zou ik het rustig aanpakken. begin met een buitenkweekje. heb je al die ingewikkelde elektronica ook niet. gewoon zaadje planten, helpen zolang ie klein is en dan de zon zn werk laten doenComment
-
Re: Help!!
http://jointjedraaien.nl/wietforum/threads/8693-Mediwietje-kweken-makkelijk
gewoon lezen
groetjes bellaGod was never on your side..Comment





Comment