Mededeling

Collapse
No announcement yet.

creatieve oplossing generatie probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

creatieve oplossing generatie probleem

Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

ik zit met een lastig probleem..

Ik ben een beginner en naar mn eerste oogst aant streven. Maar in het begin is er wel heel wat misgelopen. Van mn eerste 5 dacht ik dat er geen enkele plant ging overleven, daarom begon ik alvast aan de volgende 5 plantjes te zaaien. 1 plant van die eerste reeks (big bud) heeft het echter wél overleefd en wil ik nu in bloeifase (cyclus 12-12) zetten. Ik had het enige overlevende plantje van de tweede reeks echter ook graag behouden (hawaian snow) maar die is nog maar n cm of 15.

Ze staan dus samen onder een lamp van 400W (cyclus 18-6). Ik heb geen budget voor een extra lamp en zoek dus een creatieve oplossing..

- iemand stelde mij reeds voor om van mn grote plant stekken te halen die ik dan kan laten verder groeien onder mn lamp.

- andere optie is de kleine plant buitenzetten? (overlevingskans?)

- ..alternatieven meer dan welkom

De kleine plant is n sativa haze variëteit, die zal dus trager groeien dan de big bud
    Beide planten zijn afkomstig van gefeminiseerde zaden geschikt voor binnenkweek

Omdat ik binnekort nog stekken buiten ga zetten en ik tot dusver nog geen resultaten heb geboekt, streef ik vooral naar de opbrengst van de grote, om eindelijk eens vruchten van mn arbeid te kunnen plukken:p

Re: creatieve oplossing generatie probleem

Maar in het begin is er wel heel wat misgelopen. Van mn eerste 5 dacht ik dat er geen enkele plant ging overleven,
    Welkom, ik ben hartstikke benieuwd waarom jij verwachtte dat geen enkele plant het zou overleven?
    Ik heb ze buiten tussen de stenen door omhoog zien groeien tot 1.5 meter uit het niets.
    Verklaar je nader aub :p
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ik zou van de grote plant nog wat stekken halen en nog doorgaan met een lichtperiode van 18/6. Als er voldoende stekken aanslaan overgaan op 12/12. De grote en de in groei achter blijvende plant buiten zetten, ook al is het een binnensoort en zo nodig in het najaar onder de lamp afbloeien.

Comment

Je kan van de grote plant stekken nemen en dan nog een week 18/6 om haar goed te Herstellen en dan op 12/12
        Big bud is meer indica dominant en de Hawaien snow is sativa heersend , dus als je ze in bloei zet zal de grote Big bud minder lang door groeien in de bloei dan de Hawaiën en zullen ze een gelijke hoogte krijgen

De stekken gewoon opkweken , als je lamp brandt (12/12) in je hok en dan nog een paar uur daglicht erbij om 18/6 te krijgen , kunnen die mooi in de zomer buitenspelen

Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
        X