Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

    Korting op 420shop
    hoi, ik had graag eens een beetju uitleg gehad voor mijn volgende kweek,het is nu mijn 4 de kweek en het wilt maar niet goedkomen,het zit als volgt, ik ben gestart in 11 litter potten ik zette er 16 zonder voorgroei in een tent van 1.20 op 1.20/ 2 m hoog met een lapm van 600 watt,om mijn plaats te bekomen en omdat ik op al mijn toppen licht zou hebben dief ik ze tot ze bijna in 1 top komen,ik geef ze allenodige voeding van canna, en ik kreeg niet meer of 250 gr ervanoner, dat is toch niet normaal denk ik, heb dit ook al geprobeert met 4 weken voorgroei, maar dit haalde echter niks uit, het kan soms wel eens 10 graden verschillen met dag en nacht, zou dat er veel aan kunnen doen? ik heb ook altijd frisse lucht binnen, weet iemand wat ik verkeerd doe :s ik heb er nu 25 neergezet in 6 litter potten en gedieft, ze zijn een week in de bloei maar ik moet sommige vasthangen of ze vallen om, ik krijg ze niet stevig genoeg ze staan echt lelijk, zou dat kunnen van de koude of zet ik er teveel in mijn tent ik weet het echt niet, ik heb er een paar foto's bijgestoken je kan mooi zien dat er tussen zitten die niet goed willen,ik hoop dat iemand mij kan begrijpen waar ik naartoe wil en iemand mij dan ook een beetju kan helpen, ik hoop op reactie mvg tommy
    Attached Files

    #2
    Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

    Hoe hoog hangt je lamp ? Ze zien er een beetje gestrekt uit
    600 W dan wordt geadviseerd om 60 cm aan te houden
    Laatste foto ziet er toch goed uit , geduld met oogsten is ook belangrijk , in de laatste weken bouwen ze enorm op/dicht

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

      Oorspronkelijk geplaatst door red lebnan View Post
      hoi,hoi terug.......... ik had graag eens een beetju uitleg gehad voor mijn volgende kweek,het is nu mijn 4 de kweek en het wilt maar niet goedkomen4e kweek dus ik neem aan 4x hetzelfde resultaat zeg maar???,het zit als volgt, ik ben gestart in 11 litter potten ik zette er 16 zonder voorgroei in een tent van 1.20 op 1.20/ 2 m hoog met een lapm van 600 watt,om mijn plaats te bekomen en omdat ik op al mijn toppen licht zou hebben dief ik ze tot ze bijna in 1 top komen,120x120 en 600 watter er boven is ideaal.......mooi zo....ik geef ze allenodige voeding van canna,(coco's of grond??)........ en ik kreeg niet meer of 250 gr ervanoner,das weinig idd. dat is toch niet normaal denk ik, heb dit ook al geprobeert met 4 weken voorgroei, maar dit haalde echter niks uit, het kan soms wel eens 10 graden verschillen met dag en nacht,Probeer dit niet al te veel laten schommelen, 10 graden is best wel redelijk wat voor je planten......... zou dat er veel aan kunnen doen? ik heb ook altijd frisse lucht binnen, weet iemand wat ik verkeerd doe :s ik heb er nu 25 neergezet in 6 litter potten en gedieft, ze zijn een week in de bloei maar ik moet sommige vasthangen of ze vallen om, ik krijg ze niet stevig genoeg ze staan echt lelijk, zou dat kunnen van de koude of zet ik er teveel in mijn tent ik weet het echt niet, ik heb er een paar foto's bijgestoken je kan mooi zien dat er tussen zitten die niet goed willen,ik hoop dat iemand mij kan begrijpen waar ik naartoe wil en iemand mij dan ook een beetju kan helpen, ik hoop op reactie mvg tommy
      Tja frapant:
      -Frisse lucht is goed zorg ervoor dat deze NIET te koud is he........
      - over de stevigheid van je planten, zet eens een ventilator in je hok aan de stammen.
      De foto's zien er verder toch netjes uit......lijkt me vrij normaal.
      -Hangt je lamp op de goede hoogte?600watter is 50 a 60 cm boven je planten........... en is de temperatuur wel goed? maximaal 27,5 graden ongeveer........
      als ik deze foto's zie zou ik echt denken dat er niets aan de hand is,
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #4
        Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

        hoi, dank u voor je reactie pff het is me wat :s ik heb idd 4 maal hetzelvde resultaat behaalt, het is wel zeer goeie kwalitiet maar echt niet veel he:s
        mijn eerste kweet was canne terra aarde, mijn volgende aarde is bat mix van plagron.
        mja mijn warmte verschil daar zal ik eens moeten voor kijken,het durft wel eens 30 worden in de zomer maar nu valt dat best mee, ja wat je zegt van mijn ventilator hij heeft meschien niet goed alle plantjes kunnen berijken is 25 niet te veel in 6 litter ?
        mijn lamp hangt wel goed,maar heb platen gehad van 1.80m toen ging dit niet meer he:s ik weet het echt niet hoe ik het doe
        zou dat kunnen door dat ik ze echt dief tot ze bloeien? is dit obrengst verhoogend ? of is het eigenlijk beter dat je er gewoon afblijft ?
        ik start zo met een nieuwe en heb er nie veel hoop in :s groetjes tommy

        Comment


          #5
          Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

          ja mijn lamp hangt altijd goed hoor, versta er ook niet echt veel van, zou het kunnen te maken hebben met de hoeveelheid dat ik zet ?groetjes tommy

          Comment


            #6
            Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

            volgens ik zie en hoor ben je gewoon telkens te vroeg met oogsten, toon es foto's van net voor het oogsten
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

              zet eens de helft minder planten.. veel betekent niet meer...
              En ga ze toppen, dan worden de planten breder, meer zijtakken = meer toppen.
              18 planten= 18 hoofd toppen= niet veel gewicht.
              250 gr is veel te weinig, dat haal ik met gemak met 5 stuks in 10L onder een 400watt.

              Comment


                #8
                Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

                Hmm, komen wel allemaal oplossingen maar volgensmij is er een ander probleem met de vreemde omvallende en weinig productieve planten. maar heb verder niet veel ervaring

                Comment


                  #9
                  Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

                  Oorspronkelijk geplaatst door citroax View Post
                  zet eens de helft minder planten.. veel betekent niet meer...
                  En ga ze toppen, dan worden de planten breder, meer zijtakken = meer toppen.
                  18 planten= 18 hoofd toppen= niet veel gewicht.
                  250 gr is veel te weinig, dat haal ik met gemak met 5 stuks in 10L onder een 400watt.
                  ja dat had ik ook al zitten denken dat ik er gewoon te veel zet, van toppen ken ik echt niks, ben ook nog maar een jaar bezig, maar wil je dan ook bedoelen dat ik er beter dan afblijf? want ik denk niet dat dieven in 11 litter potten obrengst verhoogt he, ik heb wel allemaal mooie compacte toppen, maar dat is het ook, ik zou mijn volgende kweek 10 sweet afgan nemen en ze 4 weken goed laten groeien en er gewoon afblijven, meschien de onderste takjes wegdoen ? zou ik dan meer obrengst hebben ? mvg tommy

                  Comment


                    #10
                    Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

                    Ik zou niks dieven, gewoon minder planten en ze toppen.
                    Toppen is niks anders dan in de groei( 18 uur) het topje van de plant er af halen, hierdoor vertraagd de groei en maakt de plant meer zijtakken aan.
                    Deze wordt dan breder.
                    Tevens zou ik zorgen voor een zwenk ventilator in je hok, hier worden de planten sterker van, het verspreid direct de lucht veel beter. Zo krijg je geen hotspots.
                    Je werkt wel met een afzuiging? Zodat er continu de verse lucht er in komt en de oude er uit.

                    Comment


                      #11
                      Re: wie kan mij helpen ben eventjes de kluts kwijt :s

                      Oorspronkelijk geplaatst door citroax View Post
                      Ik zou niks dieven, gewoon minder planten en ze toppen.
                      Toppen is niks anders dan in de groei( 18 uur) het topje van de plant er af halen, hierdoor vertraagd de groei en maakt de plant meer zijtakken aan.
                      Deze wordt dan breder.
                      Tevens zou ik zorgen voor een zwenk ventilator in je hok, hier worden de planten sterker van, het verspreid direct de lucht veel beter. Zo krijg je geen hotspots.
                      Je werkt wel met een afzuiging? Zodat er continu de verse lucht er in komt en de oude er uit.
                      ah toppen is gewoon laten groeien en voor ik ze in bloei zet de kop erafhalen, kan ik dat met een schaar doen ? of beter niet ? ja ik heb een afzuigen in en uit, dan zal ik er de volgende keer gewoon toppen, hoeveel zou jij er plaatsen ? ik heb er echt geen idee van ik zou er 10 nemen maar dat zal wel veel te veel zijn in 11 litter potten zeker als ik ze top ? dank u voor u hulp he grts

                      Comment


                        #12
                        Last edited by pedro; 1 April 2010, 23:15.
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                        Comment


                          #13
                          Hopelijk nu wel leesbaar gemaakt
                          Last edited by heaven; 1 April 2010, 23:15.

                          Comment

                          Bezig...
                          X