Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400w of 600w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    400w of 600w

    Korting op 420shop
    Hey mensen,
    ik heb een 80x80x160 tentje en heb daar een 600w cooltube in hangen.
    nou is mijn vraag.Of het in zon klein tentje uitmaakt of je een 600w of een 400w lamp heb hangen
    ivm met stroom kosten want ik haal nu ongeveer 250 gram van 5 plantjes af is dat normaal of te weinig.?

    #2
    Re: 400w of 600w

    je oppervlakt is niet zo groot
    Ik zou persoonlijk voor een 400 watt hps gaan zonder cooltube,
    Als je een cooltube op een 600 watt lamp hang dan zeggen ze dat hij hetzelfde is als een 400wat zonder cooltube.
    En de opbrengst zal niet veel schelen...

    Comment


      #3
      Re: 400w of 600w

      Ik denk dat het niet slecht is voor 600W cooltube, wat is de max. afstand ook al weer voor die setup?
      Intensiteit zonder cooltube, is toch een stuk beter gok ik. Kans is dat je met 400W inderdaad het zelfde eraf haalt.
      Sluit me dus aan bij ama.

      Comment


        #4
        Re: 400w of 600w

        Als je je cooltube van een aparte afzuiger voorziet (tube word dus alleen gekoeld), en de afzuiger in je hok voldoende capacitteit heeft,
        dan zou 600watt kunnen.

        Echter in de praktijk hebben dit maat kastjes al gauw warmte problemen, en is het dus raadzamer om een 400watt te gebruiken.
        Dus,.......start met een gwone 400watt (zoals ama al zegt), dan kun je bij warmte problemen, altijd nog een cooltube aanschaffen.

        Comment


          #5
          Re: 400w of 600w

          Oke bedankt voor de info.!
          alleen nog 1 vraagje ik heb nu dus die cooltube met een 600w kan ik daar gewoon een 400w lamp in draaien
          Of moet je daar een aparte 400w tube voor kopen.?
          Thanks stoners.!

          Comment


            #6
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: 400w of 600w

              Een 400 wat en 600 wat lamp kun je idd niet zomaar wisselen zonder ook de vsa te verwisselen. Het armatuur De tube zelf is natuurlijk voor beide te gebruiken.

              Comment

              Bezig...
              X