Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voor een betere opbrengst .. met cannaboost??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voor een betere opbrengst .. met cannaboost??

    Korting op 420shop
    hej allemaal!
    Ik heb mn lampen 3weken geleden 12/12 in gang gezet en merk reeds de eerste tekenen van toppen! (hoezee!) Omdat ik de plant niet zo lang geleden verpot heb, ben ik niet direct geneigd om nog extra bloeivoeding toe te voegen. (De universele potgrond bevat genoeg voedingstoffen om nog ff door te gaan, zo dacht ik). Omdat ik naar mn eerste oogst toestreef hoopte ik misschien nog een paar tips te krijgen hoe ik mn oogst kan optimaliseren.

    Ik knip in elk geval al de bladeren weg die verdorren, opdat de plant haar energie op de groei van toppen en verdere groei (blijkbaar groeit de plant nog serieus door in bloeifase?) kan fixeren.

    Verder heb ik hier nog ferro bloeivoeding liggen (ik heb echter geen voedingschema gevolgd, heb zo nu en dan wat groeivoeding bij het water gedaan de voorbije maanden) maar ik dacht de de boel gewoon zn gang te laten gaan

    ik heb hier ook nog een flesje "cannaboost" gevonden. Dat zou de opbrengs kwalitatief en kwantitatief moeten verbeteren. Iemand ervaring mee? Wanneer dien ik het toe? Wat is de beste toediening (handmatig/druppelirrigatie/bladbesproeiing, gaat allemaal volgens de fles)?

    op n betere oogst! grts

    #2
    Re: voor een betere opbrengst .. met cannaboost??

    Laat het gele blad maar lekker hangen, kan de plant de laatste voeding eruit halen!

    Ik geloof zelf niet zo in die boosters, maar als je het toch al hebt kan je het is proberen!

    Gr. Chaz

    Comment

    Bezig...
    X