Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groei én bloeilamp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Groei én bloeilamp

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik me hier ingeschreven en was van plan te beginnen met kweken. Heb mijn kweekhok nu af. Een mooie afgesloten ruimte. Echter heb ik nu nog een lamp nodig. Ikzelf heb begrepen dat je eigenlijk niet lager moet gaan dan 400 Watt aangezien dit dan ten koste zal gaan van de opbrengst (met 5 planten). Volgens:
    400 Watt -> 55000 Lumen, effectief oppervlakte 0,7 m2

Nu zoek ik eigenlijk een groei- en bloeilamp in één. Daarmee bedoel ik dus een lamp die een spectrum heeft in zowel bloei (2100K) als groei (6700K). Zelf dacht ik aan de Philips Son-T Pia green power. Ik vroeg me af of dit een goede keus is? Zoniet of er een andere goede keus is, of dat een groei én bloeilamp gewoon kansloos is.

Thekingofthebongo

Re: Groei én bloeilamp

Hoi,

Een van de meest verkochte lampen waarmee je zowel groei als bloei kan doen is de Son-T PLUS. Het verschil met de Green power is volgens Alien miniem, de + gaat er het meeste over de toonbank .
    Wil je de maximale groei hebben (maar dan puur om te groeien) dan zoek je het beste wat op over TL . Dus een HPSje die ik daar noemde zal zeker z'n werk doen

Comment

Zelf een keer een Green power gebruikt om planten te laten groeien, eens maar nooit meer. Groeien veel langzamer dan met een normale T Plus.Ook de andere variant de quick lamp geprobeert, gaat goed maar is niet geschikt voor lamgere periodes ( moeder planten etc)Suc6

Comment

Sunmaster Dual Spectrum.

Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Bezig...
        X