ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fabbedem
    Retired
    • Apr 2010
    • 43

    #1

    ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

    Korting op 420shop
    hallo
    ik zit al 4 dagen in bloei.en ik heb sterk mijn twijfels over een plant male or female

    IMG_5140.jpgIMG_5141.jpgIMG_5142.jpgIMG_5143.jpg

    hoop dat de fotos duidelijk genoeg zijn.bedankt voor jullie mening
  • Prutser
    Retired
    • Dec 2008
    • 622

    #2
    Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

    Man

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

      Ik deel die twijfel, kan helaas geen 100% zekerheid geven maar dit lijkt wel richting "ballen aan de boom" te gaan. Denk dat binnen 'n paar uurtjes het plantje wel figuurlijk uit de kast zal komen...

      succes, ennuh veel plezier
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

        Das een kerel, meerdere ballen in de oksel, duidelijk man.

        Comment

        • zaatotop
          Expert Stoner
          • Mar 2010
          • 99

          #5
          Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

          foto 2 is het duidelijkst

          Comment

          • fabbedem
            Retired
            • Apr 2010
            • 43

            #6
            Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

            bedankt
            maar dan heb ik dus wel brute pech,op de 5 planten,heb ik er 3 moeten verwijderen

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

              Bummer, ken beuren he.

              Comment

              • ama
                Retired
                • Mar 2010
                • 182

                #8
                Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

                klopt dat is best vervelend

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

                  Overduidelijk een mannetje.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • cavi
                    Stoner
                    Member
                    • Apr 2010
                    • 23

                    #10
                    Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

                    Misschien dat je een van de vrouwen nog kan verstekken.Heb je mooie cleane 1e generatie stekken.Cheers

                    Comment

                    • fabbedem
                      Retired
                      • Apr 2010
                      • 43

                      #11
                      Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

                      bedankt
                      de 2 vrouwtjes die overblijven,zijn mooi aan het bloeien.binnen een week zijn ze klaar

                      Comment

                      • CannaVis
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 845

                        #12
                        Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

                        huh???
                        da gaat snel daar dan...
                        pics?

                        Comment

                        • Cornolio
                          Banned
                          • Jan 2010
                          • 112

                          #13
                          Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

                          ik heb er eerlijk gezegd ook men twIJfels over

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

                            Oorspronkelijk geplaatst door fabbedem
                            bedankt
                            de 2 vrouwtjes die overblijven,zijn mooi aan het bloeien.binnen een week zijn ze klaar
                            Vanaf de eerste zichtbare bloei moet je voor een indica toch zeker 8 weken tellen kan nooit in twee weken klaar zijn. De rapste soortjes hebben nog 7 weken nodig.

                            Grtz

                            Comment

                            • fabbedem
                              Retired
                              • Apr 2010
                              • 43

                              #15
                              Re: ik heb tweifels over 1 plant mannelijk of vrouwelijk.fotos staan erbij

                              nog 8 weken
                              ik heb ze geplant 21 februarie.totale duur groei en bloei is toch ongeveer 10 weken,of vergis ik mij helemaal.ik kweek binnen.

                              Comment

                              Bezig...