Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: groei

    Oorspronkelijk geplaatst door darkiess2
    sorry jongens heb andere account ik had perongeluk mn account op mn eigen email adress gezet maar moet ik weer verriefien maar dat kan ik niet omdat ik geen mailtjes krijg van onbekende dus jointjedraaien kan jij me mischien daarmee helpen
    Van zodra hij er is word dat geregeld. Geduld mijn vriend, we helpen zo rap als het kan.

    Grtz

    Comment


      #17
      Re: groei

      de grote van je plant heeft er onder lampen niet zo veel mee te maken wel het wattage/lumen die ze geven .

      onder tl moet je rekenen dat je max 1gr per watt kunt hebben. 23 watt is dus max 23gr, MAAR staar je er niet blind op dit zijn resultaten die je enkel kan behalen onder perfecte omstandigheden als je zoals je zelf zegt 23 watt hebt en der nog is 33 watt gaat bijhangen dan kun je toch mooi rond de 30 a 40 gr scoren

      scroggen is handig omdat je op deze manier je volledig oppervlak kan benutten en je plant zo goed als volledig evenveel licht krijgt. vandaar dat je ook een gelijkmatige oogst krijgt onder scrog. wat inhoud dat je toppen allemaal ongveer even groot zijn.

      bloeivoeding raad ik je pas aan de tweede week zichtbare bloei. en dan nog lagere dosis beginnende bij 1/4 normale dosis onder cfl(spaarlamp)

      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #18
        Re: groei

        Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
        Je spaarlampje was 33 watt he?
        Ik denk als je er zo 2 hangt dat je toch wel een oogstje zal hebben.
        Hoeveel juist weet ik niet, dat hangt van veel af. Ik denk toch wel een gram of 10, als alles perfect verloopt kan dat wel meer zijn. En anders ook minder

        Okiwiet is nu bezig met een initineminikweek . (20 watt spaarlamp)
        initiniminikweekje-20-watt-cfl-buddha-x-amnesia-t824.html

        Mss handig om eens door te lezen

        Peace
        maar okeee maar het hangt toch ook vanaf hoe groot je hem laat groeien etc
        en ik hm ook scrogen
        en ik geef hem ook bloeivoeding nu nog niet hoor
        en dan krijgt ie nog een extra lamp erbij die probeer ik wel van 33watt te kunnen halen ik zit nu met een 23 watt

        Comment


          #19
          Re: groei

          Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
          sorry jongens heb andere account ik had perongeluk mn account op mn eigen email adress gezet maar moet ik weer verriefien maar dat kan ik niet omdat ik geen mailtjes krijg van onbekende
          dus jointjedraaien kan jij me mischien daarmee helpen
          Ik heb al je posts over gezet, ik ga je andere account nu verwijderen!
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          Bezig...
          X