Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afbloei Arjans Haze #2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afbloei Arjans Haze #2

    Korting op 420shop
    Hoi.

    Quote Greenhouse: Bloeitijd binnen: Na 9-10 weken kun je keiharde, met kristallen overladen sativa buds verwachten. Opbrengst tussen de 600 en 800 gram per vierkante meter.

    Ik ben de bloei begonnen op 3 maart, dus ben nu iets meer dan 8 weken aant bloeien.

    De planten zien er zo uit. (Check attachment)

    Vanaf wanneer moeten ze op water gezet worden? (/gekliefd worden?)

    (Of, als de foto's onduidelijk zijn, hoe kan ik zien wanneer?) Trichogedoe enzo heb ik geen microscoop voor)

    Groet.
    Attached Files
    Acid, the drug that changed our world.

    #2
    Re: Afbloei Arjans Haze #2

    Op de foto te zien moete ze nog een tijdje staan hoor. Trichomeschecken kan je ook met een vergrootglas ofz )

    MvG Izzz

    Comment


      #3
      Re: Afbloei Arjans Haze #2

      Izzie ik hoop dat je nu weer reageert

      Kijk nu eens?

      mogen ze op water? Ik wil sowieso een high wietje maar wil geen grammen mislopen
      Attached Files
      Acid, the drug that changed our world.

      Comment


        #4
        Re: Afbloei Arjans Haze #2

        denk dat je wel nog even mag wachten vooraleer enkel water te geven. Veel pistols zien nog wit, minstens 80% zou bruin meten zijn vooraleer te oogsten. Dat zal nog wel een paar weken duren.

        Grtz Trix
        sigpic
        Trixters kweekje

        Comment


          #5
          Re: Afbloei Arjans Haze #2

          Jahman , moeilijke vraag dan , ik zelf zou ze zeker nog lekker laten staan zodat de buds op het einde flinke gezwellen beginnen vormen. Wil je meer een high wietje , dan zal je je trichies moete checken naar clear/milky. Maar zoals ze er nu bij staan zou ik zeker nog even wachten volgende week weer een foto zo komen we der wel

          MvG IZzzz

          Comment


            #6
            Re: Afbloei Arjans Haze #2

            Oke, da's fijn om horen

            Tot volgende week
            Acid, the drug that changed our world.

            Comment


              #7
              Re: Afbloei Arjans Haze #2

              Ziezo. Je kan zien dat -hoewel de voeding niet gewijzigd is- de bladeren beginnen krullen en kleuren langs alle kanten..

              So how about now?

              Dankje.
              Attached Files
              Acid, the drug that changed our world.

              Comment


                #8
                Re: Afbloei Arjans Haze #2

                Eyy mate, de verbrande bladpunten zijn de eerste tekenen van overvoeding. Ik zou je medium ff goed spoelen, ff vat met afgezuurd water aanmaken op goede ph afstellen, enzymen toevoegen op aangegeven hoeveelheid. Per liter aarde 3 liter water door de pot heen laten gaan. Na 2/3 dagen of doorgaan met voeden of op waterdieet houden. Zelf op water zullen ze nog goed aandikken en weet je tenminste zeker dat je geen overfertilised weed krijgt. Als 50% van de haren al bruin zijn lekker op water houden tot het eind. Momenteel zit je in week 10, deze haze heeft vaak minimaal 12/13 weken nodig. Wil je echt zeker zijn ff tricho's checken (50% amber/50% milky), voor de grove test, minimaal 80/90% van de haren bruin.

                Greetz mate

                Comment


                  #9
                  Re: Afbloei Arjans Haze #2

                  oke. Voeding beetje verdund nu. Deze plant gaat vanaf woensdag (11weken bloei) op water tot het einde, de planning ligt vast.

                  Bedankt voor de raad, wanneer het moment van de anderen is aangebroken laat ik wel wat van me horen

                  later
                  Acid, the drug that changed our world.

                  Comment

                  Bezig...
                  X