Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
op de foto zie je mooi de fanleaves en uit hun oksel aan de stam staan mooie beginnende takjes die hoek dus is je internode dus eigenlijk overals waar een fanleave aan een tak komt is een internode
maar ik zou je willen vragen nu je toch je binnen kweek gepost hebt daar je vragen te stellen dan blijft het overzichtelijker
(vragen ivm deze kweek dan hé)
dan kunnen we ook nog is terug lezen op nieuwe vragen wat het mss gemakkelijker maakt om te antwoorden soms
grtz
a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
als je onder spaarlamp gaat afbloeien zou ik niet lang meer wachten max nog één week.
onder spaarlampen houd ge best uw plant klein en breed omdat spaarlampen en tl's bijna geen dieptestraling hebben(10cm maar) snap je, grote planten zijn voor buiten zeg ik altijd
a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
okeee laten we zeggen ik ga met 4 dagen beginnen met aftebleoeien en als ik het een beetje goed doe wat zou iker ongeveer er af kunnen als het maar geen lowryder is
Hoe meer je de plant het naar haar zin maakt, des te hoger de opbrengst. Is echt moeilijk in te schatten hoeveel je er precies vanaf gaat halen. Soort plant ( is nog niet helemaal duidelijk) , verzorging en liefde van haar baasje , grond, licht, ... dragen allemaal hun steentje bij.
En van schatten hou ik niet zo, 9 op de 10 keer kom je bedrogen uit met je schatting. Ik denk altijd liever, het geen geoogst word is een gezellig eigen rokertje. En je weet wat je rookt, vind ik het belangerijkste .
kijk ik heb van die vrienden van jaaaa spaarlamp **** echte troep neem gewoon een systeem
je krijgt er maar hooguit 1 grammetje uit
dus ik wiol mezelf kunnen bewijzen dat dat niet zo is en dat ik er bijvoorbeeld 15 gram er uit moet kunnen halen dat zeker ook te doen is dan gaan ze zien dat het ook met TL en spaarlampen kan
this op verschilende fora al meer dan eens bewezen dat ge met tl of spaarlamp mooie resultaten kunt behalen, op verschillende fora heb ik zelf al één/één oogsten gezien
zou zeggen laat ze is u poepke ruiken
grtz
ps : ga je eens wa tips geven
zorg dat bij spaarlamp je lamp tussen rond de tien cm hangt bij groei, bij bloei ga je dichter naar 5 cm ongeveer. gebruik een reflector boven je lamp(blikje opensnijden ofzo)
hou je plant laag zodoende dat er veel licht is van boven tot onder, als je scrogt knip je alles wat onder je net komt weg (enkel hetgeen boven je net zit vangt toch licht :$)
bij spaarlampen is het ook zo minder is meer, hiermee bedoel ik omdat het licht niet zo intens is verbranden ze minder en hebben ze minder voeding nodig
als je veel vragen hebt pm je me maar is
grtz
Comment