Het wordt veels te warm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #61
    Re: Het wordt veels te warm

    Geen probleem pedro gaat erom dat je betrouwbare spullen heb ja toch.

    Greetzz GG

    Comment

    • Buizerd
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 1161

      #62
      Re: Het wordt veels te warm

      Hi Guys

      Ik wil nog een EVSA aanschaffen. Denk dat ik ook voor de BAL ga, echter, hebben die ook remote ballasten?
      WIl die ballast niet in mn tentje.

      Shit topic hack! Sorry Groftick!

      Als je tent in een kleien ruimte staat wordt het inderdaad snel warm. Je kan in de zomer blazen tot je een ons weegt echter al het vocht blaas je ook je tent uit dan.
      wordt moeilijk om het juiste klimaat te handhaven.

      Misschien in de zomer op TL overstappen. Of niet kweken, dan kun je ook op vakantie en begin je in september weer.

      Of is de wiet dan alweer op?

      Greetz
      Buizerd

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #63
        Re: Het wordt veels te warm

        Ja buizerd die hebben ze ook .En een stuk goedkoper en betrouwbaarder als lumatek.

        Sorry voor de topic vervuiling groftick.

        Greetzz GG

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #64
          Re: Het wordt veels te warm

          Thanks, volgende kweek zal met EVSA (BAL) zijn.

          grtz
          Buizerd

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #65
            Re: Het wordt veels te warm

            Zal je geen spijt van krijgen neem wel een goede kap met miro reflextor .

            Greetzz GG

            Comment

            • Groftick
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 120

              #66
              Re: Het wordt veels te warm

              P3170008.jpgP3170005.jpgP3170007.jpgP3170011.jpgP3170009.jpgP3170010.jpgP3170006.jpg


              het duurde ff moest ook nieuwe batterijen kopen maar ik ben er weer
              ooo ik denk dat ze alweer een beetje bij zijn getrokken maar je ziet het niet echt goed want sommige zijn nog wel een beetje geelig

              Comment

              • Groftick
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 120

                #67
                Re: Het wordt veels te warm

                toen ik de stekkeis haalden waren de bladeren geknipt is dat wel normaal?

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #68
                  Re: Het wordt veels te warm

                  Ja, dat is om je bladoppvervlak te verkleinen zodat er niet teveel water uit je bladeren kan verdampen. Doodnormaal dus

                  Comment

                  • Amneeshigh
                    Retired
                    • Apr 2010
                    • 1145

                    #69
                    Re: Het wordt veels te warm

                    Ja is normaal dat doen ze voor ruimte en om de stek wortels te laten maken .Verdamping tegen te gaan.

                    Greetzz GG

                    Comment

                    • Groftick
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 120

                      #70
                      Re: Het wordt veels te warm

                      oke duidelijk ik zal morgen ff wat betere foto,s nemen en plaasten, heb ff bezoek


                      bedankt en tot laterzzzz of morgen

                      Comment

                      • Smoking Fifi
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2009
                        • 1362

                        #71
                        Re: Het wordt veels te warm

                        ik ga deze effe sluiten je warmteprobleem is opgelost zie ik en als je wil kan je nu gerust een kweektopicje starten

                        Greetz,
                        SF
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment

                        Bezig...