Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

veel spint wat nu spoed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    veel spint wat nu spoed

    Korting op 420shop
    ik moet nog een kleine week bloei maar stik van de spint
    kan ik nog een mengsel spiritus/water spuiten of ivm de toppen niet doen?
    en wat als ik ga knippen als ik ga drogen vreten ze dan nog door
    en spinnen ze m,n toppen vol na 6 dagen?
    graag uitleg van prof

    #2
    Re: veel spint wat nu spoed

    Hoi maken ze al spinneweb of nog niet ik raad je aan om met de stofzuigen en een panty erover even aan de gang te gaan , voor die laatste paar dagen moet dat kunnen .

    Nu spuiten is geen optie .

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: veel spint wat nu spoed

      maken web aan en ik heb al gestofzogen ik zit echter wel met de vraag hoe moet het straks als ze liggen te drogen??
      als ze 6 dagen liggen en die beesten gaan in dit tempo door dan heb ik suikerspinnen en niks wat op wiet lijkt
      of zijn ze me goedgezind en verhuizen ze dan?

      Comment


        #4
        Re: veel spint wat nu spoed

        Als je plant om ligt gaat je spint weg.

        Comment


          #5
          Re: veel spint wat nu spoed

          Ja zo is dat en ik zo zeker niet meer spuiten probeer je temperatuur naar beneden te brengen, en blijf stofzuigen lol.

          Greetzz GG

          Comment


            #6
            Re: veel spint wat nu spoed

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t=kweker+spint Hier staat ook een manier als je al heel ver in je bloei bent.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: veel spint wat nu spoed

              oei 005.jpgoei 003.jpgoei 015.jpgoei 004.jpg

              das een goeie tip monty ik onthoud deze ben toch van plan om de volgende ronde 5 plantjes te zetten
              ik ga het echter wel checken met een plantje of zo of het werkt
              een paar foto.s van m,n oogst stekken gekocht met tmv virus daar ging het al fout
              en een mooie van de beestjes
              Last edited by Jointjedraaien; 5 May 2010, 00:46.

              Comment


                #8
                Re: veel spint wat nu spoed

                Je planten zien er heel goed uit op de spint na dan , probeer het met wat stofzuigen en ergste bladeren weg te halen .

                Je gaat een mooie oogst draaien volgens mijn , volgende keer preventief werken tegen spint .

                Greetzz GG

                Comment


                  #9
                  Re: veel spint wat nu spoed

                  Heb hier nog ongeveer 3 weken te gaan, mag ik nog spuiten tegen spint(met pyritrinum),,het is maar minimaal hoor!!

                  Groeten,
                  Last edited by jehsd; 4 May 2010, 19:05.
                  Geniet van iedere dag!!

                  Comment


                    #10
                    Re: veel spint wat nu spoed

                    ik heb je advies gevolgd monty en ik was eerst nogal sceptisch, maar het klopt helemaal!
                    ik heb uit de tuin wat klimop weggesnoeit bij gebrek aan oude wietplant
                    ze lopen zo omhoog de klimop in ,sterker nog : ik heb een stukje boksenkabel gespannen waar ik zo,n
                    7 tal klimopstukjes aan heb bevestigd ze lopen zelfs de elektrischiteitskabel in
                    mischien gaat het zelfs met draad of zoiets dat is nog makkelijker werken
                    grtz conf

                    Comment


                      #11
                      Re: veel spint wat nu spoed

                      heb spint 012.jpgondertusspint 016.jpgsen de hele plant spint 014.jpgvan de buren kaalgeknipt , diespint 018.jpgnt da pokkeding toch nog ergens voor
                      was wel een heel karwei om die slingerplant te bevestigen zodat ventilator het niet wegblaast
                      maar stofzuigen is ook geen optie ik kan bijna nergens bij , en dan die hitte onder de lamp
                      doe het zo maar de laatste week morgen nog een keertje water zonder voeding en dan zal het
                      niet lang meer duren
                      grtz conf

                      Comment


                        #12
                        Re: veel spint wat nu spoed

                        Kijk das mooi. Hoop dat jet redelijk gered hebt en het ergste hebt kunnen vermijden met deze methode. Kweker komt de eer toe hij kwam met dit idee.

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...
                        X