Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lowryder

    Korting op 420shop

    #2
    Re: lowryder

    Hier gaan we dan, ik zal proberen toch enkele vragen te beantwoorden:

    Lowryder is inderdaad een soort die makkelijk te kweken is. Je hebt zoals je dus al weet LR1 en LR2. De een blijft kleiner dan de 2. die komt omdat die nog gekruist is met andere soorten. LR2 zal dus groter worden, en ook iets meer opbrengst geven. Maar ze hebben dus ook verschillende eigenschappen. (wegens die andere kruising)

    Kwestie het licht zit je fout. Een lowryder begint direct met de bloei. (pak eerst 14 dagen groei, dan bloei) en daarom is het dus niet nodig dat hij de uren van de groei meekrijgt. Maar het is dan wel niet zo dat hij soms wel licht, en soms geen mag krijgen. Om de beste opbrengst te geven zet je hem op bloei uren. Het kan dus zijn dat je plantje gestresst raakt van licht van buiten, en eventueel van onregelmatig lamp gebruik in je kamer dus.

    Normaal ga je dus al na 15-20 dagen je geslacht kunnen zien. Das ongeveer, maar bij mij was het toch zo

    In volle grond gaan ze meer wortels kunnen ontwikkelen, en ga je dus normaal meer opbrengst hebben. Die opbrengst van een LR1 kan van 5-15 gram per plantje gaan denk ik.

    Neem het me niet kwalijk als er fouten staan, maar ik denk dat bijna alle informatie wel zo juist mogelijk is.

    Grtz
    Skanna

    Comment


      #3
      Re: lowryder

      Heb je goed cannabis, niets aan toe te voegen .

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: lowryder

        ok, bedankt voor de respons, dan ga ik er mss binne twee weke een paar vanachter in de tuin zetten.

        weet er toevallig iemand waar ik LR1 of LR2 zaadjes kan kopen, liefst zo goedkoop mogelijk
        ( hoeveel kosten ze ongeveer?)

        grtz okke

        Comment


          #5
          Re: lowryder

          Check eens bij onze sponsor Alien (vanonder zie je de banner) of op Sanniesshop.
          De mijne komen van Sanniesshop en hebben me 20 euro gekost voor 10 zaadjes, en ik kreeg er nog 5 freebees bij.

          Grtz
          Skannabis

          EuhmEuhm @Bobo: het is Skannabis

          Comment


            #6
            Re: lowryder

            Bij Alien of bij Sannie.
            Sannie heeft wel alleen Lowryder #1.

            Alien: http://www.growshopalien.com/onlineshop/
            Sannie: http://www.sanniesshop.com/

            Lowryder#2 is btw een kruising tussen de originele lowryder en santa maria.
            Je moet je lowryder niet zoals andere planten op 12/12 zetten, ze mogen ook 24 uur licht krijgen of 18.

            Peace

            Comment


              #7
              Re: lowryder

              Je hebt ook de Dwarfmix Lowryder en de Diesel Ryder Lowryder bij Alien: http://www.growshopalien.com/onlineshop/

              Grtz

              Comment

              Bezig...
              X