Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik vertrouw dit plantje niet (zie fotos)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik vertrouw dit plantje niet (zie fotos)

    Korting op 420shop
    dit plantjes staan van vrijdag maar ze zegen dat dit plantje in bloei staat maar voor mij staat ze nog in de groei 18/6 uur wie kan mij hier wat over informeeren 04052010069.jpg
    Last edited by grow boy; 4 May 2010, 22:26.

    #2
    Re: ik vertrouw dit plantje niet (zie fotos)

    je stekje staat nog in groei, bij stekken zie je dit soms een lichte van voorbloei tijdens de groei
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: ik vertrouw dit plantje niet (zie fotos)

      Hej ,

      Zolang jij je timer op 18/6 houd zal je plantje gaan groeien , bloeit enkel vanaf je de timer op 12/12 zet. Als er al vrouwelijke bloei haartjes te zien zijn , dan komt dit door je stekkenboer , hij heeft dit gedaan om zo het geslacht te kunne bepalen
      Niets aan de hand dus

      MvG Izzzzzzz

      Comment


        #4
        Re: ik vertrouw dit plantje niet (zie fotos)

        Dan heb je wel een slechte stekken boer , als hij de stekken in bloei moet zetten om te kijken of het vrouwen zijn
        Je kan ook stekken maken van een vrouw en dan heb je altijd vrouwelijke stekken
        Autoflowers bloeien ook met 18/6 en zelfs beter op dan op 12/12

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: ik vertrouw dit plantje niet (zie fotos)

          tis vrij normaal dat je bij stekjes al vrouwelijke voorbloei ziet.ze komen immers van n grote moeder die allicht haar geslacht heeft laten zien,tevens kan stress van t stekken bv ook zorgen voor ,voorbloei.
          grtz

          Comment


            #6
            Re: ik vertrouw dit plantje niet (zie fotos)

            oke dus hij staat niet in bloei gelukkig wand me timer staat gewoon op 18/6 maar bij een matje van me kreeg ook stekken van de zelfde sterke boer maar hij had ook ze timer ook gewoon op 18/6 staan dus in de groei maar wat blijkt nou dat ze al in de bloei hebben gestaan dus dat kwam niet goed dus ik dacht als mij stek maar ook niet al in de bloei heb gestaan ,van daar thanks

            Comment

            Bezig...
            X