Ik vroeg me af of het echt nodig is om lampen en al die dingen te gebruiken... Het zit namelijk zo: ik rook niet en ik zou graag gewoon één plantje willen voor af en toe is wat af te halen, maar om thee van te maken enzo. Als ik een cannabisplantje in een fatsoenlijke pot met aangepaste grond en voeding op de vensterbank zet, en natuurlijk regelmatig zorg voor wat verluchting en een aangepaste temperatuur (tussen min 18 en max 24° C) gaat ie dan overleven?
Voor mij hoeft ie echt nie persee een meter zijn hoor, in tegendeel. Ik wil gwn één plantje, beetje ook om een plant op kot te hebben waar ik dan af en toe ook nog eens iets aan heb.
Ik had een tijdje geleden die foto gezien van die cannabis sativa bonsai en ik vond die geweldig! Echt origineel! Ja, ik wil gewoon in die richting op af en niet kweken om gigantisch veel stash te hebben.
Voor mij hoeft ie echt nie persee een meter zijn hoor, in tegendeel. Ik wil gwn één plantje, beetje ook om een plant op kot te hebben waar ik dan af en toe ook nog eens iets aan heb.
Ik had een tijdje geleden die foto gezien van die cannabis sativa bonsai en ik vond die geweldig! Echt origineel! Ja, ik wil gewoon in die richting op af en niet kweken om gigantisch veel stash te hebben.

Comment