Moet ik me zorgen maken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • analyse
    Retired
    • May 2010
    • 19

    #1

    Moet ik me zorgen maken?

    Korting op 420shop
    Gegroet.

    Zaterdag 1 mei (21:00) 'n Thai geplant & vandaag nog steeds niet uitgekomen. Vraag, zal y wel nog bloeien? Ik ben niet in 't bezit van 'n kweekruimte, .. 'k werk met alternatieven.
  • Sensi
    Retired
    • May 2010
    • 12

    #2
    Re: Moet ik me zorgen maken?

    kdacht dat ontkiemen tussen 1-10 dagen kan duren maar zou normaal tog al iets boven de grond moetten komen duurde van mij zo'n 4 dagen

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #3
      Re: Moet ik me zorgen maken?

      mocht ie als nog boven komen,en jij zal voor t plantje zorgen zal deze zeker gaan bloeien!
      je bent nog steeds optijd om opnieuw te beginnen.
      grtz

      Comment

      • analyse
        Retired
        • May 2010
        • 19

        #4
        Re: Moet ik me zorgen maken?

        'k denk dat 'k 's opnieuw ga beginnen, nu volgens de methode van 't zaadje op voorhand te ontkiemen. iemand ervaring met 'n Thai?
        Oorspronkelijk geplaatst door markster
        mocht ie als nog boven komen,en jij zal voor t plantje zorgen zal deze zeker gaan bloeien!
        je bent nog steeds optijd om opnieuw te beginnen.
        grtz

        Comment

        • analyse
          Retired
          • May 2010
          • 19

          #5
          Re: Moet ik me zorgen maken?

          blijkbaar niet. : p
          Oorspronkelijk geplaatst door analyse
          'k denk dat 'k 's opnieuw ga beginnen, nu volgens de methode van 't zaadje op voorhand te ontkiemen. iemand ervaring met 'n Thai?

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #6
            Re: Moet ik me zorgen maken?

            nope zelf nog nooit een thai plant gehad(denk ik).ma je kunt ze ook eens 24 uur in n glaasje water goooien,dan mochten ze niet uitkomen,dan kun je ze nog een paar dagen tussen vochtigge watten leggen.
            grtz

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Moet ik me zorgen maken?

              Staat het niet te koud¿ Tussen de 20 en 24 is ok.

              Comment

              • analyse
                Retired
                • May 2010
                • 19

                #8
                Re: Moet ik me zorgen maken?

                ik heb 'r 3 in 'n glas water laten ontkiemen, 1 is uitgekomen. temperatuur is in orde. na hoeveel tijd ben ik zeker dat de andere 2 mislukt zijn?

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Moet ik me zorgen maken?

                  In de aarde bedoel je¿ als na 4 weken nog niks boven is kan je de zaak wel als verloren beschouwen. normaal moet een gezond zaadje binnen de 24 en 72 uur kiemen als de omstandigheden juist zijn. Kan dan nog een paar dagen duren vooral ze boven de aarde is. Binnen tien dagen zou gezond zaad uit gegroeit moeten zijn tot een kleine zaailing met de eerste ware bladeren. Er zijn echter ook gevallen bekend van zeer late starters die alsnog na enkele weken hun gezichtje lieten zien.

                  In een glas water zou ik ne 5 dagen (dagelijks je water verversen) de hoop opgeven.

                  Grtz

                  Comment

                  • analyse
                    Retired
                    • May 2010
                    • 19

                    #10
                    Re: Moet ik me zorgen maken?

                    neen, in glas water.
                    Oorspronkelijk geplaatst door monty
                    In de aarde bedoel je¿ als na 4 weken nog niks boven is kan je de zaak wel als verloren beschouwen. normaal moet een gezond zaadje binnen de 24 en 72 uur kiemen als de omstandigheden juist zijn. Kan dan nog een paar dagen duren vooral ze boven de aarde is. Binnen tien dagen zou gezond zaad uit gegroeit moeten zijn tot een kleine zaailing met de eerste ware bladeren. Er zijn echter ook gevallen bekend van zeer late starters die alsnog na enkele weken hun gezichtje lieten zien.

                    In een glas water zou ik ne 5 dagen (dagelijks je water verversen) de hoop opgeven.

                    Grtz

                    Comment

                    • Amneeshigh
                      Retired
                      • Apr 2010
                      • 1145

                      #11
                      Re: Moet ik me zorgen maken?

                      Zijn ze ontkiemt nu of niet .

                      Anders lekker anderen halen .

                      Greetzz GG

                      Comment

                      • analyse
                        Retired
                        • May 2010
                        • 19

                        #12
                        Re: Moet ik me zorgen maken?

                        jaaaa, 't zaad is ontkiemd in 'n glas water. 't zit nu sinds drie dagen onder de grond. : p

                        Comment

                        • Amneeshigh
                          Retired
                          • Apr 2010
                          • 1145

                          #13
                          Re: Moet ik me zorgen maken?

                          Goed zo dan komen ze wel zorg dat ze niet te koud staan oke.


                          Greetzz GG

                          Comment

                          • analyse
                            Retired
                            • May 2010
                            • 19

                            #14
                            Re: Moet ik me zorgen maken?

                            ok. ik hou 't in de gaten. bedankt iedereeeeen. : D

                            Comment

                            Bezig...