probleem ww x b52

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jezus007
    Retired
    • May 2009
    • 82

    #1

    probleem ww x b52

    Korting op 420shop
    heb nog foto van mijn plantjes genomen die nu aan het toppen zijn voor de 3 week, en nu van vandaag komen er precies vliegjes uit mij growbox. wat kan ik er nu tegen doen?
    greetz
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #2
    Re: probleem ww x b52

    Jezus das wel minder he nou even wat spuiten met een lekker middeltje of je haalt beestjes.

    Zoek maar varenrouwmug

    Greetzz GG

    Comment

    • jezus007
      Retired
      • May 2009
      • 82

      #3
      Re: probleem ww x b52

      thx voor de hulp maar kan je het nog met iets anders verhelpen

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #4
        Re: probleem ww x b52

        Nee spuiten of de bio manier is aaltjes .


        Greetzz GG

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: probleem ww x b52

          Vangstrips kan ook een oplossing zijn.



          Was idd een grote lap daarom even aangepast
          Last edited by monty; 11 May 2010, 12:16.

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #6
            Re: probleem ww x b52

            Jesus wel een grote vang strip monty ik zit haast aan het scherm vast .

            Greetzz GG

            Comment

            • Smoking Fifi
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2009
              • 1362

              #7
              Re: probleem ww x b52

              lolz....
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              • jezus007
                Retired
                • May 2009
                • 82

                #8
                Re: probleem ww x b52

                thx en knooflook help het ook eigenlijk ook?

                Comment

                • Amneeshigh
                  Retired
                  • Apr 2010
                  • 1145

                  #9
                  Re: probleem ww x b52

                  Tja zou maar even wat anders gebruiken nu het nog kan .


                  Greetzz GG

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #10
                    Re: probleem ww x b52

                    Oorspronkelijk geplaatst door jezus007
                    thx en knooflook help het ook eigenlijk ook?
                    Vele incecten houden niet van de geur van de knoflookplant en meiden deze. Het werkt dus meer preventief dan bestrijdend. Eenmaal de beesten in je hok/grond zal enkel knoflook niet afdoende zijn.

                    Comment

                    Bezig...