Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladproblemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladproblemen

    Korting op 420shop
    hallo allemaal
    even vooraf ben voor het eerst in een silverbox 2,40x1,2x200 gaan kweken 2x 600 een complete tent. Vrouwtjes zijn nlx .het gaat goed tot aan afgelopen week 6de week bloei temp 29 max 20 min lv 60 max 40 min geef om de dag voeding hy pro a en b ph altijd op 6.0 gehouden heb eerste weken hy pro terra een compenet ec opgebouwd van 1.6 tot 1.9 zoals aanbevolen door growshop . mijn bladeren zijn aan het verkleuren 5 van de 10 zie fots weet iemand waardoor het komt en hoe kom ik er van af alvast bedankt Mo foto's 015.JPGMo foto's 017.JPGMo foto's 006.JPGMo foto's 018.JPGMo foto's 014.JPGMo foto's 013.JPGMo foto's 019.JPGMo foto's 010.JPGMo foto's 011.JPGMo foto's 005.JPGMo foto's 002.JPGMo foto's 004.JPGMo foto's 012.JPGMo foto's 009.JPGMo foto's 003.JPGMo foto's 001.JPGMo foto's 001.JPGMo foto's 008.JPGMo foto's 016.JPGMo foto's 007.JPG

    #2
    Re: bladproblemen

    Een eetlepel bitter zout (epsom salt) op 10 L water toevoegen de volgende voedingsbeurt

    Greetz,
    SF
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: bladproblemen

      Ziet idd als een Mg tekort uit.

      Comment


        #4
        Re: bladproblemen

        Mag ik vragen hoeveel liter je pot is .

        Als ik het zo zie denk ik eerder dat je een opnamen probleem heb door foute ph , en denk ook dat je te veel voed .

        Geef je elke keer voeding mee .

        Neem eens een grond monster van een plant die het ergst is .



        Greetzz GG

        Comment


          #5
          Re: bladproblemen

          grond monster nemen en naar een goede growshop gaan.heb er ook een keer last van gehad toen ik met te kleine potten werkte.kreeg toen het advies om een beetje mearl<is zeewier kalk>op de boven kant van de pot te verspreiden.en daarna alleen maar water te geven.me ec liep toen gelijk weer terug.

          Comment


            #6
            Re: bladproblemen

            Verplaatst naar vragen binnen kweek
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: bladproblemen

              hallo allemaal
              bedankt voor de tips , het zijn 20 liter potten in groei alleen wortelstimulator en bladvoeding en heb van een vriend in het begin gehoord een liter per dag per plant
              heb dat gedaan was nieuwe grond maar in de bloei iedere dag voeding gegeven. vorige week gelijk gestopt en doorgespoeld met veel water eenmaal gedaan . gaat vanavond bitter zout proberen bedankt kan een tensio meter lenen is dat een oplossing voor verkeerde ph \
              ps wat is de goede manier om de ph te meten gelijk of kuipje met vers water even een uur laten staan alvast bedankt voor de tips en het is een top forum heb veel gelezen top informatie

              Comment


                #8
                Re: bladproblemen

                Je ec is fout tehoog daarom heb je een opnamen probleem .

                Ec van 1.9 is te hoog probeer je ec eens naar 1.6 en dan 2x in de week .

                Een tensiometer is om te zien of je aarde droog of nat is niks met je ph te maken .

                greetzz GG

                Comment


                  #9
                  Re: bladproblemen

                  Hey smoking fifi ,
                  Is da wel juist? Want heb een voorschrift van epzon zout waar erop staan 1/2 teelepel op 1 L.
                  Kan ook gewoon een schrijf fout zijn.

                  Greats RoB.

                  Comment


                    #10
                    Re: bladproblemen

                    oke amneeshigh
                    zal ik vanavond gelijk doen ec op 1.6 moet ik volgend week naar 1.7 gaan of blijven . wat raad jij aan voor de hoeveel heid water per 20 liter kuipjes a kuip doe nu een liter per vrouwtje zodat onderin de kuipjes ook water zit om de dag

                    gr modown1

                    Comment


                      #11
                      Re: bladproblemen

                      Oorspronkelijk geplaatst door robby View Post
                      Hey smoking fifi ,
                      Is da wel juist? Want heb een voorschrift van epzon zout waar erop staan 1/2 teelepel op 1 L.
                      Kan ook gewoon een schrijf fout zijn.

                      Greats RoB.

                      lijkt me beetje veel ik geef altijd een volle eetlepel op een emmer +-10L
                      werd me vroeger zo aangeraden

                      Greetz,
                      SF
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment


                        #12
                        Re: bladproblemen

                        Ja ik zou dat even aanhouden die 1,6 , watergeven doe je op gevoel of met een tensio meter.

                        Ik zou zeggen even met je vinger voelen vochtig nog geen water .

                        Je mag ze gerust een keer lekker droog laten trekken ook hoor te veel water is een veel gemaakte fout .


                        Greetzz GG

                        Comment


                          #13
                          Re: bladproblemen

                          bedankt amneeshigh
                          heb gister weer voeding gegeven ec 1.6 ph 6.o aangehouden
                          even paar dagen aan kijken dan weer een reactie en fotos

                          adios

                          Comment


                            #14
                            Re: bladproblemen

                            hallo allemaal
                            mijn toppen zijn al aardig bruin aan het worden een paar zijn al perfect bruin , maar de andere nog lang niet
                            dacht zelf om te spoelen de bruine vrouwtjes drie dagen water en dan niks meer geven en de rest nog een dag of zeven water en dan niks meer
                            foto s komen volgende week

                            laters

                            Comment


                              #15
                              Re: bladproblemen

                              Klinkt goed. Happy oogst time.

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X