Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van onder water geven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    van onder water geven

    Korting op 420shop
    Ik zat net het stukje te lezen voor van onder water geven. Weet iemand vanaf welke week dat kan in de bloeiperiode.IK ben hetzelf van plan om te doen en dacht zelf in week 3 van bloei als je klaar ben met wortelstimulator.Ik heb een tent van 1.20x2.40 met 32 potten van 15 liter. Ik kan niet goed rekenen maar hoeveel liter water moet ik op de bodem gieten om de planten voldoende te laten drinken. En de water hoogte,ik dacht zelf aan +/-2cm.Als iemand mij kan helpen met deze rekensom graag a.u.b. Ik kom er echt niet uit. Alvast bedankt gr het rekenwonder.

    #2
    Re: van onder water geven

    Gooi er eens een liter of 30 in en kijk eens wat ze op nemen , is alles in rap tempo weg gooi je er wat bij.

    Blijft er een klein beetje water liggen dan kan je dat eruit halen maar het verdamp ook rap hoor.

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: van onder water geven

      gewoon doen wat amnees zegt, kap er maar wat in tot je ziet dat er na een 30 min nog beke blijft in staan. Zou kunnen dat het nog iets meer zal zijn dan 30L maar herhaal dit niet elke dag enkel als ze droog staan


      Greetz,
      SF
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: van onder water geven

        koop een goede weegschaal zodat je gewoon kan wegen of je planten weer water nodig hebben werkt zeer goed

        Comment

        Bezig...
        X