autoflower binnenkweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mafkees
    Retired
    • Apr 2010
    • 9

    #1

    autoflower binnenkweek

    Korting op 420shop
    mij vraag aan jullie is

    als ik autoflower binnenzet wat zijn dan de beste lichturen voor de hoogste opbrengst
    ik heb horen zeggen 20/4


    alvast bedankt
  • ama
    Retired
    • Mar 2010
    • 182

    #2
    Re: autoflower binnenkweek

    Mafkees binnen zou ik het niet weten ,

    Maar buiten is volgens mij het besten 5 weken voor de langste dag beginnen want dan heb je de meeste zon uren

    Ama

    Comment

    • lamnesial
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 173

      #3
      Re: autoflower binnenkweek

      Klopt. Allesinds voor de meeste soortjes die ik al heb gezien. Zou kunnen dat er specifiekere soortjes zijn die het beter doen op ander lichtschema, maar 20/4 zou het moeten doen althans volgens de site van de autoflowerproducenten Tussen 18/6 en 24/0 is ok, er zijn er wel die zweren bij een ander schema

      Comment

      • mafkees
        Retired
        • Apr 2010
        • 9

        #4
        Re: autoflower binnenkweek

        oke, bedankt dan weet ik voldoende

        Comment

        Bezig...