Potje op vensterbank

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stoniemelonie
    Retired
    • May 2010
    • 11

    #1

    Potje op vensterbank

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik heb mijn pasgeboren Big Bud in een potje op de vensterbank gezet, aangezien de zon daar de hele dag door het glas naar binnen schijnt heb ik deze vraag:
    Word het daar niet te warm voor mijn plantje?

    Mvg.
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Re: Potje op vensterbank

    Als de zon schijnt moet je hem/haar buiten zetten.
    Glas houd veel gunstige stralen tegen.

    Comment

    • Stoniemelonie
      Retired
      • May 2010
      • 11

      #3
      Re: Potje op vensterbank

      Maar het kan verder dus geen kwaad?
      Want ik hou het gewoon op binnenkweek zonder apparatuur.

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #4
        Re: Potje op vensterbank

        Kan hoor maar haal dat glas eraf dan, wat robba al zegt dat glas houd veel tegen .


        Greetzz GG

        Comment

        • Stoniemelonie
          Retired
          • May 2010
          • 11

          #5
          Re: Potje op vensterbank

          Kom, laat ik het glas uit mijn kozijnen halen...

          Mnah dat lijkt me niet zo, ik laat het groeien om er misschien een keer een spacecakeje van te bakken maar voor de rest ook niet veel meer, dus mega oogsten hoef ik niet.
          Als ik dit zo hoor moet dit kunnen achter glas?
          Correct me if I'm wrong..

          Mvg

          Comment

          • JamesBonte
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 264

            #6
            Re: Potje op vensterbank

            lukt best hoor. er staan hier ook enkele lowrydertjes op mn vensterbank.
            zal wrs wel minder opbrengen dan als ze gewoon buiten zouden staan, maarja, je moet er plaats voor hebben hè

            Comment

            • misto
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 1011

              #7
              Re: Potje op vensterbank

              ook vanaf de vensterbank begonnen niks mis mee... maar zodra je eenmaal je dame buiten hebt gezet wil je niet meer terug . Zelfs een 1000w HPS kan niet tippen aan zonnekracht. Natuurlijk kan je binnen wel een optimaal klimaat creëren waardoor je een stabieler resultaat krijgt.
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment

              • Stoniemelonie
                Retired
                • May 2010
                • 11

                #8
                Re: Potje op vensterbank

                Ok bedankt allemaal ^^

                Comment

                Bezig...