eerste plantje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hakim007
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2010
    • 43

    #1

    eerste plantje

    Korting op 420shop
    halo,

    ik heb een plantje van nu 1 week oud.
    het staat binnen op de vensterbank.
    ik geef af en toe een beetje water, voor de rest doe ik niets.
    ik heb het zaadje gekregen van iemand dus ik weet niet welke soort het is.
    na hoeveel tijd kan je zien of het een mannetje of een vrouwtje is ?
    khoop dat het een vrouwtje is .

    tips zijn welkom.

    bedankt,

    Hakim
    Attached Files
  • ifis
    Retired
    • May 2010
    • 5

    #2
    Re: eerste plantje

    dat kun je pas weten waneer de plant in bloeiperiode gaat
    zie je haartjes groeien aan de zij takken dan is het een vrouwtje
    dus gewoon afwachten.

    Comment

    • CronicAronic
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 204

      #3
      Re: eerste plantje

      ik zag het pas voor het eerst na 7 weken, khoop dat je een damen te pakken hebtt,, anders maar even snel stekjes halen dan ben je tenminste verzekert ! groetjess
      sigpic

      Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
      May Jah Bless The Herbs

      Comment

      • ama
        Retired
        • Mar 2010
        • 182

        #4
        Re: eerste plantje

        je kan het ook onder een micro scoop zien:
        XX => vrouw
        XY => man

        Comment

        • robby
          Expert Stoner
          • Jun 2009
          • 96

          #5
          Re: eerste plantje

          Hey welkom,...

          Het zal even afwachten zijn hoor. Geduld en hopen dat een vrouwtje is.
          Zorg wel dat je plantje wat wind heeft anders gaat de stengel snel ombuigen omdat ze niet stevig genoeg is.
          Met al je vragen vind je hier wel een antwoord op het forum.

          Greatz RoB.

          Comment

          • hakim007
            Senior Stoner
            Member
            • Jan 2010
            • 43

            #6
            Re: eerste plantje

            ik heb het plantje net overgepot in een grote pot.
            mijn vraag is of ik nu wat water via boven geef of niet ? of bereikt het water langs onder de wortels wel ?
            de aarde bovenaan is nu redelijk droog ..

            Comment

            • Stoniemelonie
              Retired
              • May 2010
              • 11

              #7
              Re: eerste plantje

              Als je wat van onder geeft krijg je een capillaire werking, dit trekt het water naar boven, neem maar een spons als voorbeeld.
              Ik geef mijn pasgeboren plantje gewoon water van boven.

              Comment

              • hakim007
                Senior Stoner
                Member
                • Jan 2010
                • 43

                #8
                Re: eerste plantje

                oké bedankt.
                op welk ogenblik geven jullie water?
                tijdens de lichturen of tijdens de donkere uren ?

                Comment

                • hakim007
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jan 2010
                  • 43

                  #9
                  Re: eerste plantje

                  yoow,

                  mijn plantje is nu 2 weken en 1 dag oud en mijn plantje ziet er nu zo uit.
                  is dit een goeie vooruitgang en ziet het er goed uit volgens julie ?
                  misschien kan iemand al zien of het een mannetje of vrouwtje is?
                  het staat steeds buiten in de zon, en ik laat het snachts ook al buiten staan.

                  mvg
                  Attached Files

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: eerste plantje

                    Als ik jou was deed ik hem/haar dieper de grond in, is een beetje gestrekt.
                    Tot aan de ronde blaadjes in de grond zetten, wel voorzichtig doen!
                    Wat het is, kun je bijlange nog niet zeggen, dat duurt nog wel een tijdje.......
                    Maar voor de rest gewoon zo door gaan, lijkt okay!

                    Comment

                    • hakim007
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jan 2010
                      • 43

                      #11
                      Re: eerste plantje

                      oké zal ik doen ..
                      bedankt

                      Comment

                      • hakim007
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jan 2010
                        • 43

                        #12
                        Re: eerste plantje

                        hoe zou het komen datie strecht ?
                        ie sta echt heel de dag in de zon..

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #13
                          Re: eerste plantje

                          Komt nog van je vensterbank denk ik, nu ie buiten staat komt het wel goed, mits je hem dieper plant...

                          Comment

                          • Stoniemelonie
                            Retired
                            • May 2010
                            • 11

                            #14
                            Re: eerste plantje

                            He leuk om te zien dit, mijn plantje is 2 dagen jonger als die van jou, mijn plantje ziet er ook precies het zelfde uit, ook zon lange stengel die ik morgen waarschijnlijk wat dieper ga zetten, ik laat m gewoon lekker op mn vensterbank staan en af en toe even in de zon.

                            Ik hou je in de gaten

                            Comment

                            • hakim007
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jan 2010
                              • 43

                              #15
                              Re: eerste plantje

                              plantje staat al 5 dagen constant buiten, niet meer op vensterbank dus.
                              vandaag hangen de bladeren redelijk naar boven gericht..

                              Comment

                              Bezig...