Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke bloeivoeding gebr.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke bloeivoeding gebr.

    Korting op 420shop
    Ik kweek dus op potaarde...ze gaan nu beginnen met hun 3de week bloei. Als ik zo beetje me plantjes bekijk denk ik dat ik zo'n 4 nog te gaan heb.

    Ik heb ne pulletje van me m8 gehad om de bloei te stim. 5ml/1liter is de verhouding van het merk terra. Meer gegevens heb ik er niet over.

    Maar ik zou graag om nieuwe voeding gaan met dat het bijna op is. Mag je andere voeding gebruiken?...of moet ik eerst me potgrond wat door wateren om restanten van die bloeistim.
    door te spoelen.

    Heeft er iemand een aanrader van bloeistim.?

    Grtz sky
    Keep it Green

    #2
    Re: Welke bloeivoeding gebr.

    inprincipe zou je gewoon andere voeding kunnen gebruiken maar als ik jouw was zou ik gewoon een nieuwe fles terra flores halen

    Comment


      #3
      Re: Welke bloeivoeding gebr.

      CANNABOOST is geen voeding, maar een additief dat de fotosynthese (stofwisseling) van de plant verhoogt. Deze verhoging zorgt voor een snellere opbouw van de toppen en een verhoging van het THC-gehalte. Beschikbaarheid van voedingsstoffen is van groot belang om optimale resultaten met CANNABOOST te kunnen behalen. De beschikbaarheid van alle voedingsstoffen is gegarandeerd met CANNA voeding.


      Naast de vertrouwde CANNA voeding kunnen in combinatie met PK 13/14 nog hogere resultaten worden behaald. Dit komt omdat PK 13/14 de plant van extra bloei-elementen voorziet, terwijl CANNABOOST voor de energie zorgt om deze elementen te kunnen gebruiken.

      Heeft er iemand al ervaring met cannaboost?

      Grtz sky
      Keep it Green

      Comment


        #4
        Re: Welke bloeivoeding gebr.

        Effe bij vermelden dat een vriend van me het zo doet en prachtige exemplaren heeft.

        Hij baseerde zich op de voedingstabel van CANNA zelf, maar, nam de helft van hetgene dat men voorchrijft op de tabel.

        Graag jullie ervaringen, meningen, en of verbeteringen. Verhoudingen zijn steeds op 10 L regenwater.
        Orginal Homeboxtent 1 op 1 op 2 m alles aanwezig.

        Bij week 1 (iets langer) 18 u licht (600w) 20ml TERRA VEGA op 10 l regenwater + 2,5 ml RHIZOTONIC

        bij week 2vegatieve fase van +- 1 tot 3 weken op 12u licht
        30 ml terra vega + 10 ml Rhizotonic + 15 ml cannazym

        bij bloeifase 1 12 u licht (verschijnen van de 1ste bloemen) 1 tot +- 2 weken: 50 ml TERRA FLORES + 2,5 ml RHYZOTONIC + 12,5 CANNAZYM + 20 ML CANNABOOST


        bij bloeifase 2 12 u licht (bloemvorming over de gehele plant) : 50 ml terra flores + 2.5 ml rhyzotonic +12.5 canazym + 20 ml cannaboost + 7.5 ml pk 13/14



        bij bloeifase 3 (toename in bloemgrootte) 2 tot 3 weken: 12 u licht 50 ml terra flores + 2.5 ml RHYZOTONIC + 20ml cannaboost


        bij bloeifase 4 (toename in bloemgrootte en afrijping) 1 tot 2 weken 12u licht 12.5 cannazym + 20 ml cannaboost


        Hieronder vind je de orginele tabel van CANNA zelf...
        helemaal onderaan zie je hun tabel die zij hanteren...

        http://www.canna.nl/producten_terra/voedingsschema.html

        Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en reakties!

        Comment


          #5
          Re: Welke bloeivoeding gebr.

          Waarom nam hij maar de helft van de voor geschreven dosis ?

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Welke bloeivoeding gebr.

            Ik zou toch ook het tabel volgen ze...Die canna-lijn is gebasseert om beter en mooier oogst te hebben. Ik zou de dosis volgen.

            Grtz
            Keep it Green

            Comment

            Bezig...
            X