afblazen warme lucht.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Amili
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 418

    #1

    afblazen warme lucht.

    Korting op 420shop
    hallo alle,

    Ik ga na mijn buiten kweek ook binnen kweken.
    Dit moet gaan gebeuren in de schuur.
    Wat is het best om te doen qua afblazen van warme lucht.

    De warme lucht gewoon afblazen in de schuur en dan verse lucht van buiten trekken.

    Of juist de warme lucht naar buiten afblazen door de muur, en de zuurstof uit de schuur trekken?
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: afblazen warme lucht.

    maak 2 gaten in je schuur een hoog een laag.door de hoge moet je uitblazen door de lage aanzuigen.het aanzuiggat moet 3 keer zo groot zijn dan de uitblaas.

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Re: afblazen warme lucht.

      Zeker geen koolstoffilter vergeten als je naar buiten gaan afzuigen hé
      Anders kunnen mensen die passeren wel eens een 'aangenaam' geurtje in hun neus krijgen

      Comment

      • Amili
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 418

        #4
        Re: afblazen warme lucht.

        Ik weet niet of ik zomaar gaten in me schuur kan maken.

        Ik kan wel met de boormachine een aantal gaten er in borren.
        En dan me buizen hier tegen aam monteren?


        Of moet ik echt 2 gaten er in maken en dan een rooster er voor maken met de afzuiger en inzuiger er tegen aan?

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #5
          Re: afblazen warme lucht.

          Of moet ik echt 2 gaten er in maken en dan een rooster er voor maken met de afzuiger en inzuiger er tegen aan?
          Dat lijkt me ideaal
          Zo wordt het dikwijls gedaan trouwens, met zo'n roostertje

          Comment

          Bezig...