Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wel of geen extra voeding janeco lightmix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wel of geen extra voeding janeco lightmix

Korting op 420shop
    Hallo,

voor mijn dames heb ik bij de shop janeco lightmix gekocht.
    Volgens de verkoper bevat de potaarde genoeg voeding voor de gehele 9/10 weken
    Op bepaalde websites staat echter 3 weken.

Is het voor de opbrengst per plant beter om wel voedingsmiddelen toe te voegen?
    Mensen die hier ervaring mee hebben die zonder voedingsmiddelen kweken?

Re: wel of geen extra voeding janeco lightmix

goede vraag,,ik maar zoeken naar dit antwoord,,,niemand kan antwoord geven,, not nice.. jammer

Comment

Ola,
      \
      Kweek ook op op janeco lightmix..
      Zit voor zo'n 3 weken in maar mijne staan nu 5 weken zonder voeding.
      Vandaag gestart met beetje bloeivoeding na 12 dagen op 12/12..

Suc6 en Smookse

Comment

wil je heel de kweek zonder toevoegingen werken,dan moet je plagron rojalty mix of hoe je het ook schrijft nemen,of batmix,of allmix.maar nu komt het.dan moet je eerst voorgroeien in lightmix in potten van minimaal 5liter,en dan na 2 a 3 weken overpotten in minimaal 45 liter kuipen.en dan zet je maar een plant per kuip.zou je ze in 10 liter potten laten afbloeien,dan hebben ze toch na 5 a6 weken voeding nodig.

Comment

naar mijn mening zit in de janeco lightmix niet voldoende voeding voor 3 weken,dan heb ik t wel over stekken!
          zaailingen zullen zeker langer kunnen.de bedoeling van lightmix is dat je de voeding zelf bijstuurd en is dus in principe n start substraat.
          eerste weken ,weinig tot geen voeding,en in de bloei zul je zeker moeten bijvoeden.
          grtz

Comment

Bezig...
          X