Overpotten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • diablohs
    Retired
    • Apr 2010
    • 11

    #1

    Overpotten?

    Korting op 420shop
    Goeieavond allemaal.

    Zit met een pot waardoor de wortels flink doorkomen. Pot zelf is een 20 liter groot. Het plantje doet het supergoed, is nu een kleine 50 cm hoog. Tentje zelf is 1,80m.

    Dacht eigenlijk nog een week of twee door te groeien en ze dan in bloei te trekken. Het is eerder een indica soort, dus zo veel groter gaan ze niet worden.

    Zou ik die plant waar er de wortels van door komen nog overpotten?

    Alvast bedankt voor jullie reacties.
  • diablohs
    Retired
    • Apr 2010
    • 11

    #2
    Re: Overpotten?

    Niemand een idee?

    Had gehoord van iemand op dit forum om ze gewoon af te knippen.. Zou wel ok moeten zijn denk ik ? Zo ontwikkelt de plant dan wortels naar de zijkant of zie ik dit verkeerd?

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: Overpotten?

      Wortels afknippen? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

      Dat is je eigen keuze wat je doet, weet wel dat als je ze in bloei zet dat de wortels niet meer groeien. Zolang de plant nog in groei is, groeien de wortels ook.

      Natuurlijk kun je ook de plant zo laten zitten, 20 L is toch een mooie pot. Het maakt opzich niet uit dat de wortels niet groter kunnen worden, ze bouwen dan juist een nog dikkere kluit.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Smoke75
        Wicked Stoner
        • May 2010
        • 218

        #4
        Re: Overpotten?

        ik zal dr lekker zo laten als je toch van plan bent op 12/12 te gaan

        Comment

        • diablohs
          Retired
          • Apr 2010
          • 11

          #5
          Re: Overpotten?

          Bedankt voor de reacties.

          Ik zal ze zo laten Nog een weekje op 18/6 en dan 12/12

          Comment

          Bezig...