is dit normaal?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • analyse
    Retired
    • May 2010
    • 19

    #1

    is dit normaal?

    Korting op 420shop
    vraagje,

    3 dagen geleden zaadje geplant. nu lijkt 't alsof stekkie goed vast zit in de potgrond, mr 't zaad is meegekomen naar boven, zie foto's. is dit normaal?
    Attached Files
  • Hasharin
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 694

    #2
    Re: is dit normaal?

    effe wachten zou ik zeggen ja hoor normaal , algoewel als je zaadje in de grond lost nog beter , let op dat hij niet uitdroogd over je lobblaadjes !
    Geniet nooit met mate !

    Comment

    • MotherGrower
      Retired
      • Mar 2010
      • 177

      #3
      Re: is dit normaal?

      Ik kan uit deze foto`s geen ruk zien , maar het is normaal dat het worteltje de schaal omhoog drukt.
      Dit schaaltje valt er wel af (of blijft wel eens hangen) want daar zitten de eerste blaadjes onder. Deze lijken nog niet op het wietblaadje die komen er later door.

      Grts MG

      Comment

      • robby
        Expert Stoner
        • Jun 2009
        • 96

        #4
        Re: is dit normaal?

        Hey,...

        Dat is helemaal normaal.
        Het duurt ff voor je zaailing zen schaaltje afwerpt...
        Foto's zijn wel onduidelijk.

        Greatz RoB.

        Comment

        • analyse
          Retired
          • May 2010
          • 19

          #5
          Re: is dit normaal?

          hoe kan ik weten dat y zal uitdrogen over de lobblaadjes?
          Oorspronkelijk geplaatst door Hasharin
          effe wachten zou ik zeggen ja hoor normaal , algoewel als je zaadje in de grond lost nog beter , let op dat hij niet uitdroogd over je lobblaadjes !

          Comment

          • analyse
            Retired
            • May 2010
            • 19

            #6
            Re: is dit normaal?

            & sorry aan allen voor de slechte kwaliteit vn foto's. batterij van camera leeg, dus dan maar mt mobieltje.

            Comment

            • MotherGrower
              Retired
              • Mar 2010
              • 177

              #7
              Re: is dit normaal?

              Tegen het uitdrogen zou je een halve colafles met wat gaatjes eroverheen kunnen zetten voor een paar daagjes.
              Haal deze wel elke dag er even van af en spray een beetje aan de binnen kant met water voordat je hem er weer op zet.
              Of als je een propagator hebt die gebruiken met schuiven een beetje open. Want ze houd wel van een beetje hoge luchtvochtigheid in het begin.
              Maar niet te lang en niet te nat, anders heb je de kans dat of ze verzuipt of je moet ze afharden.

              Grts MG

              Comment

              • analyse
                Retired
                • May 2010
                • 19

                #8
                Re: is dit normaal?

                Bedankt voor de goede tip. 't was uiteindelijk niet nodig, y is 'r vanzelf afgevallen.
                plantje is in volle bloei nu. : )

                Comment

                • MotherGrower
                  Retired
                  • Mar 2010
                  • 177

                  #9
                  Re: is dit normaal?

                  Ehm nu al vol in de bloei??? Plantje is toch pas 6 dagen oud?

                  Comment

                  • Tripmeister
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2010
                    • 33

                    #10
                    Re: is dit normaal?

                    Zaadjes kunnen heel raar doen in een ontkiemingfase , zorg in ieder geval dat als ze boven is het niet te veel gaat strekken!
                    Suc6

                    Comment

                    Bezig...