knippen van blaadjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • roamy
    Retired
    • Apr 2010
    • 3

    #1

    knippen van blaadjes

    Korting op 420shop
    Wat moet ik wegknippen na het drogen.

    Die hele kleine blaadjesbij de topjes?

    Ik ben een nieuweling en weet het niet precies.

    Graag foto's dan kan ik het beter zien.

    Alvast bedankt.

    Groetjes Roamy
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: knippen van blaadjes

    Comment

    • roamy
      Retired
      • Apr 2010
      • 3

      #3
      Re: knippen van blaadjes

      Bedankt voor de filmpjes, maar ik heb een heel andere soort, namelijk Royal automatic, dus weet ik het nog niet.

      Gaat het alleen maar om de middelste top of ook om die kleinere?

      Groetjes Roamy

      Comment

      • boeman
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2010
        • 518

        #4
        Re: knippen van blaadjes

        je moet alles knipe ook de klijne

        Comment

        • roamy
          Retired
          • Apr 2010
          • 3

          #5
          Re: knippen van blaadjes

          roy.aut.1.jpgroy.aut.2.jpgroy.aut.3.jpg

          Zo zien ze er nu uit, allemaal kleine bolletjes.

          Zijn ze dan nu klaar zo?

          Of moet ik nog iets doen?

          Groetjes Roamy

          Comment

          • Deerriz
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 248

            #6
            Re: knippen van blaadjes

            Rare vraag
            Gewoon zoveel mogelijk blad & tak wegnemen!?
            Rook je zelf dan niet?
            Op die laatste foto's zie ik precies nog redelijk wat blad, alles wat blad is moet gewoon weg.
            Grtz

            Comment

            • boeman
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 518

              #7
              Re: knippen van blaadjes

              gewoon smooke hahahaa

              Comment

              • Silas
                Admin
                Lucky MemberModeratorAdmin
                • Sep 2009
                • 1272

                #8
                Re: knippen van blaadjes

                ben ik de enige die voor het drogen; Knipt?

                of ben ik nauw verknipt?
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                ?
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment

                Bezig...