Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wortels komen onder uit de pot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wortels komen onder uit de pot

    Korting op 420shop
    zoals de titel het zegt mijn wortels komen aan de onderkant van me pot vandaan daar iztten gaatjes in daaronder heb ik een bak staan voor al het overgen water is dit erg dat ze daar uit komen of hoe moet ik het aanpakken dank je
    Schutto In tha house

    #2
    Re: wortels komen onder uit de pot

    wat voor potje staat ie >? nog in de stek potje??
    zo jaa OVERPOTTEN !!! naar een 4 liter of een 10 liter
    als je een geen pot heb gebruik dan een donkere emmer dies ongeveer 10 liter

    Comment


      #3
      Re: wortels komen onder uit de pot

      Als de wortels vanonderuit de pot komen betekent dat de pot volgewortelt is.
      Je kan dan best je plantje overpotten naar een grotere pot.

      @darkiess

      Als je emmers gebruikt of eender wat,vergeet er dan geen gaten vanonder in te boren!!
      Anders kan het overtollig water niet weg.


      Peace

      Comment


        #4
        Re: wortels komen onder uit de pot

        @smokey

        ja klopt vergeten te zeggen ja want ik gebruik ook een emmer en heb met een grote kruiskop schroefedraaier iets van 7 a 10 gaten er gin geprikt

        Comment


          #5
          Re: wortels komen onder uit de pot

          Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
          @smokey

          ja klopt vergeten te zeggen ja want ik gebruik ook een emmer en heb met een grote kruiskop schroefedraaier iets van 7 a 10 gaten er gin geprikt


          ik gebruik 15 liter potten maar ze staan nu al iets van 3 a 4 weken in de bloei
          Schutto In tha house

          Comment


            #6
            Re: wortels komen onder uit de pot

            hmmmm dan zou ik bijv overpotten naar een nog grotere maat
            je hebt blijkbaar een groote plant

            Comment


              #7
              Re: wortels komen onder uit de pot

              Je hoeft niet over te potten, je kan deze plant hierin laten afbloeien, maar zul je voeding moeten bij geven om hem in leven te houden en een mooi resultaat te behalen. De voeding die in je grond aanwezig was, als je hem de eerste keer overplante is uitgeput. Dus twee manieren: je plant overpotten in grotere pot of je begint met voeden.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: wortels komen onder uit de pot

                Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                Je hoeft niet over te potten, je kan deze plant hierin laten afbloeien, maar zul je voeding moeten bij geven om hem in leven te houden en een mooi resultaat te behalen. De voeding die in je grond aanwezig was, als je hem de eerste keer overplante is uitgeput. Dus twee manieren: je plant overpotten in grotere pot of je begint met voeden.

                Grtz


                ik geef hem zowiezo om de 2 dagen van die bio bizz bloeivoeding of als het erg droog is dan gewoon meteen voeding erbij
                Schutto In tha house

                Comment

                Bezig...
                X