Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel dagen groei zullen jullie doen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel dagen groei zullen jullie doen?

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    Ik had een vraagje over mijn opstelling en groei tijd

    Ik heb 16x 18l potten staan met 8 amnesia haze (stek) en 8 jack herer (zaad)
    Heb 2x 600watt is SJ dr150 mijn vraag is hoelang zal ik voorgroeien ze zijn nu allemaal ongeveer 12cm lang.

    Alvast bedankt

    Janga85

    #2
    ze moeten bossig worden en bijna net zo breed als de pot.dan een keer toppen en gelijk op 12 en na 10 dagen nog een keer toppen,wat je met die jack herer moet doen weet ik niet want amnees uit stek is kampioen in groeien.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Mn droomscenario zou zijn gaas spannen, 12 weken voorgroeien, die tent wegflikkeren en er 4x 600 Bij flikkeren maar dat behoort niet tot de opties zeker??
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #4
        Hihihi Eerstekamerlid, ik denk niet dat Janga85 dat bedoelt al krijg je dan wel hele mooie planten.

        Maar joremkrank heeft het netjes uitgelegd en hou rekening dat de plant nog ongeveer 2 weken door groeit naar het omzetten op 12/12.

        Comment


          #5
          @Eerstekamerlid: Ja, alleen met Amnesia uit stek heb je dan ook een verhoogd plafonnetje nodig in je kamer, of misschien de vloer van de bovenverdieping er tussenuit.

          Verder wat Jorem zei eh..
          Niet al te lang voorgroeien.
          Als het goeie Amnesia is groeien ze de tent uit als je ze langer dan 2 weken op 18/6 houdt.

          (de stekken heb je al behandeld, toch?)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            QnQ

            Hoor ik daar werkgelegenheid??
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Ik wil graag deze kweek de sog techniek toepassen en daarom wil ik.weinig voor groei hebben vind het nog lastig wanneer ze nu precies in de groei moeten, vooral met Amnesia (1st x voor mij) heb ook gehoord dat je planten klein moet houden ivb met voeding naar de toppen!

              Maar 16x 18l potten in SJ dr 150 is een mooie opzet toch?

              Maak vnvd ff wat foto's bedankt alvast
              Janga85

              Comment


                #8
                is een mooie opzet maar niet met 2 soorten erin see of green werkt natuurlijk het beste met stekken van dezelfde soort
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #9
                  Ik heb een 25 tal verschillende soorten in mijn sea of green...

                  Comment


                    #10
                    geloof dat er bij jouw 400 watt boven hangt hier 2 keer 6
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment


                      #11
                      450, vergelijkbaar met 10 000 watt hps.

                      Comment


                        #12
                        Dag mensen,

                        De foto lukt me helaas niet omdat het te groot bestand is.

                        Zat ook al te denken dat de amnesia de jack voorbij gaat in lengte maar kan de Jacks altijd verhogen doormiddel van emmers.

                        Ze zijn nu ongveer 13cm al in de bloei zetten?

                        Janga85

                        Comment


                          #13
                          Foto zou mooi zijn
                          Zou m iig niet voordat je m op zn vroegst op de 3e internode getopt hebt op 12 gooien..
                          Suc7
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment


                            #14
                            Ik ga ze niet toppen of beter van wel?
                            Dan blijven ze wel wat kleiner, of alleen de amnesia? Foto's ben ik nog.mee aan het stoeien hoe ik ze erop krijg.

                            Comment


                              #15
                              Janga85, check deze post voor het uploaden van foto's

                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...88#post1269388

                              En Q vroeg het al, HEB JE JE STEKJES EEN VOORBEHANDELING GEGEVEN?

                              Of vind je een kweek zonder spint geen echte kweek


                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...
                              X