400 watt extra in 1m tent de moeite om te doen??proberen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sorensens83
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2015
    • 171

    #1

    400 watt extra in 1m tent de moeite om te doen??proberen?

    Korting op 420shop
    Beste...
    vroeg me af aangezien ik een extra hamerkap m heb en 400 hps..Zou ik die dan kunnen bijzetten in men tent van 1m op 1m..(heb nu al een staan 400 hps.. 5 autoflowers)En gaan mijn planten harder bloeien of is dit niet echt de moeite ivm stroomverbruik enz? Staan 1 a 2 weken te bloeien..temp zit ik super nooit te warm..zo Ja moet ik dan de lampen op 80 cm ipv 40 plaatsen?..geen idee
    ben benieuwd naar reacties al bedankt
  • sorensens83
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2015
    • 171

    #2
    Zoveel reacties nu weet ik niet welke te geloven haha...

    Comment

    • mafferd
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 1709

      #3
      kort door de bocht. Niet eens gaan proberen. Het is veel teveel licht voor die oppervlakte, dus ja je zult dan wel meer oogsten maar niet het dubbele als je het al gekoeld kunt krijgen.

      Comment

      • sorensens83
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2015
        • 171

        #4
        Hmmmm de warmte zou geen.probleem zijn...meer de stroomkosten..ik kan drie bakken van 60/60cm kopen waarin 3 tl lampen zitten ...Zou het een goed idee zijn deze aan elke kant te monteren lampen verticaal en wisselend met cool/warm white lampen van ongeveer 36 w stuk dit om de onderste kant van plantjes meer licht te geven....?? Al bedankt

        Comment

        • mafferd
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 1709

          #5
          Zelf zou ik het niet doen zo rendabel is het niet is al wel gebleken in het verleden. Waarom wil je er meer licht inhangen? krijg het idee dat het je te doen is om meer opbrengst, en dan ben je denk ik beter af met een grotere tent dan proberen uit deze meer output te krijgen door er meer licht in te drukken dan nodig is, 400w in een 1op1 is al ideaal.

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            En dan in combinatie met autoflowers Schrijf het geld anders gewoon op mijn rekening

            Comment

            • sorensens83
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2015
              • 171

              #7
              Ja is me idd om meer af te halen..heb drie goeie kweekjes achter de rug..en telkens 5 pltjs omdat ik niet meer wil/durf..geWoonweg om me beetje safe te vvoelen..maar heb tot nu toe niet de gewenste grammen dus dacht dat het zou afdoen...1/1 draaien ben ik nog lang niet..daarmee deze vraag.. De kwaliteit is wel altijd ma als ik mzt de zelfde tent wil draaien moet ik toch verder zoeken..al bedankt

              Comment

              • mafferd
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 1709

                #8
                Probeer dan je planten kennis bij te spijkeren, dat kost niets. En dan richting de 1op1 gaan draaien dan ben j er toch ook?

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Dat gaat dus ni lukken met autoflowers. Met 5 gewone in scrog wel. Zonder die extra 400. En je zegt dat temperatuur geen probleem is, maar 800 watt op een vierkante meter gekoeld krijgen, dat gaat toch serieus lastig zijn. 600 op 120x120 is al snel een probleem in de zomer.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Xactly.
                    Je wint veel meer door geen autoflowers maar echte wietplanten te kweken.


                    !(◎_◎)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • sorensens83
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2015
                      • 171

                      #11
                      Was een x om te kijken hoe een af zou gaan..het best kan je oordelen door iets te proberen in werkelijkheid dan..tegelijk he al heel veel gelezen en ind de af zou minder goeie resultaten leveren..thnx voor de reacties en ging sowieso gewoon zaad terug pakken en terug scroggen nog bedankt

                      Comment

                      • vaperke
                        Expert Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2015
                        • 1488

                        #12
                        Dat zal je meer opbrengen dan simpelweg licht bij hangen.
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment

                        Bezig...