Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

legaal of niet??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    legaal of niet??

    Korting op 420shop
    Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen maar dat merk snel genoeg.
    Een vriend van mij stopt met z'n hobby en wil zijn spullen (schakelklok,lamp,kap,bloeilamp en afzuiger) e.d verkopen op de vrijmarkt op koningsdag.
    Mag dit of niet ,ik denk zelf van niet maar hij denkt dus van wel.
    Roept u maar....

    #2
    Zolang je alles aanprijst als indoor tomatenkweekset oid kun je er best mee weg komen

    Maar ik persoonlijk zou het alleen doen als er thuis geen enkel spoor van kweek en cannabis te vinden is. Want in het ergste geval kun je een bezoekje verwachten nadat de popo je spullen in beslag nam.

    En vergeet niet dat agenten vaak de wet ook niet kennen. Kan best zijn dat ze hem meenemen met spullen en hem dan later zonder excuus en met spullen op straat zetten. Want in principe is het niet illegaal zolang het niet wordt aangeboden als cannabis kweekzooi. Maar voor tomaten bv

    Comment


      #3
      Net wat ikhebeennaam zegt, in principe mag alles verkocht worden. Persoonlijk zou ik het risico niet nemen of niet alles tegelijk aanbieden. Het scheelt denk ik ook of je het in Amsterdam of Staphorst op de vrijmarkt zet.

      We hebben hier ook een marktplaats waar hij het te koop kan aanbieden?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Wilt die daar aan iedereen laten weten dat hij wiet kweekte mss? Wsl is dat perfect legaal ja. Maar welke zot gaat dat op die moment in vol zicht van je kameraad kopen? Wij zijn een nogal schuchter volkje doorgaans. Iemand die zo'n set nodig heeft gaat ook niet naar de markt, die kijkt hier op de marktplaats, zoals stemma aangeeft. Zet het daar.

        Comment


          #5
          Het hoeft toch niet zo te zijn dat je planten hebt als je een paar spullen verkoopt of doe ik nou heel erg blond

          Comment


            #6
            Hoe zou je er anders aan moeten komen? Via, via?

            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Oke haha kan ook een erfenis zijn geweest toch...

              Comment


                #8
                Beter voorkomen dan genezen. Ik ben er al niet erg happig op om zakken grond in te laden bij de growshop. Hier ben je anoniem en kweekt praktisch iedereen. Dat is uw markt. Je gaat dat nu proberen te verkopen en 99% van de mensen die naar zo'n rommelmarkt gaan zullen met wiet niks te maken hebben, en slechts een klein percentage van die % heeft dan ook nog effectief iets nodig op die moment. Ik kan nogal paranoia over komen, maar zo vermijd ik wel al 10 jaar bezoek van de flikken.

                Comment


                  #9
                  Ik begrijp wat je bedoeld hoor maar mijn ervaring heeft me geleerd dat er meer mensen in je omgeving plantjes hebben dan dat je denkt.
                  Ik was al eerder lid van deze site en ik lees ook heel veel hier door omstandigheden ben ik een tijdje niet hier geweest.
                  Ik heb me dan ook pas vorige maand weer aangemeld zodoende kan ik ook niet hier op de marktplaats kijken er zitten bepaalde regels aan o.a 30 dagen lid en 20 berichten plaatsen.
                  Nogmaals ik zal het advies geven wat ik hier heb gelezen en dan kan hij ermee doen wat hij wil.

                  Comment

                  Bezig...
                  X