Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet zaden groeie niet na het ontkieme en dan overzette in aarde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet zaden groeie niet na het ontkieme en dan overzette in aarde

    Korting op 420shop
    Dit is mijn eerste x dat ik kweek maar het lukt me niet echt heb hier en daar nog wat advies nodig wat het beste is heb het internet wel afgezocht maar iedereen luld wel wat anders.

    nou hier mijn probleem ik heb na het ontkieme toen mijn wortel al ongeveer 1 cm was in aarde gestopt na dat heb ik met zoeen spuit 2 x gespote en sinds dien gewoon gewacht echter leek dat mijn aarde niet droger werd en mijn zaadjes niet groeide ze werde echter rood bij de wortel had dat kunne zien toen k wat aarde op zei schuifde ik dacht aan 2 dinge teveel water of de lamp had er eerst 2 gepland ja die zijn dood al en heb er nu weer 1 die staat bij de venster bank en heb nu echter veel minder water gegeven toch blijft het het zelfde gebeure de wortel is wat donkerder dan op de foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Niet zo priegelen met die zaadjes en geef ze de tijd om aan te slaan.
    Als de wortels groeien gebeurt er boven de grond nog erg weinig, als jij steeds met de aarde loopt te kutten ben je onbedoeld de wortels aan het mollen.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      WHS ^ (What He Said) en wat minder water geven denk ik gewoon een week niet naar omkijken. moet jij eens zien wat er gebeurd

      Comment

      Bezig...
      X