Fancontroller

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Doodoo
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2013
    • 142

    #1

    Fancontroller

    Korting op 420shop
    Hallo mensen kan iemand ervaaring met fancontrollers ik heb het nog al moeilijk om deze goed af te stellen kan iemand me helpen alvast bedankt
    Attached Files
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Laten we beginnen met wat je er moeilijk aan vindt ?

    Normaal stel je het gewenste toerental in, de gewenste temperatuur en dat zou het moeten zijn.

    De fan draait op het gewenste toerental en als de temp boven de ingestelde waarde komt dan gaat de fan maximaal draaien tot de gewenste temp bereikt is. Daarna draait deze weer op het ingestelde toerental.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      hang hem niet in het volle licht,maar tussen de bladeren
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        En zet t toerental niet lager dan 70-80%
        Als je 'm te laag zet gaat je afzuiger brommen.
        Verder staat alles in de manual.
        Daar valt niet veel aan te snappen.

        !(◎_◎)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Doodoo
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2013
          • 142

          #5
          Oke bedankt

          Comment

          • Doodoo
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2013
            • 142

            #6
            Wa is dan het. Erschil da ik hem op 10 % of 80 % zet even uit nieuwsgierigheid

            Comment

            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #7
              ??

              Toerental van de motor van je afzuiging. Hoe harder hij draait hoe meer lucht hij afzuigt.

              Heb je het nu onder controle of nog niet ?
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment

              • Doodoo
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2013
                • 142

                #8
                Jha ik denk dat ik hem onder controle heb maar het viel mij gewoon op dat hij vroeger vanzelf op en af ging maar sinds kort bleef bijft hij doordrooien

                Comment

                • Doodoo
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 142

                  #9
                  Want de temperatuur in de kamer is hooger als in mn tent dat is tog niet normaal ? Grtz

                  Comment

                  • Flip Hasjkip
                    Wicked Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 3595

                    #10
                    Heb je een actieve of passieve inlaat ? Waar haal je je lucht vandaan en waar blaas je af ? Als je koudere lucht van buiten haalt en de warme lucht uit je tent vervolgens afblaast in je kamer dan kan het zo zijn dat de temperatuur in je kamer hoger is dan de temperatuur in je tent.

                    Wat is de temperatuur in je tent ? Op welke temperatuur heb je je thermostaat ingesteld ?
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment

                    • Doodoo
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2013
                      • 142

                      #11
                      Ik haal de verse lucht van buiten uit lans de ruit
                      staat ingestelt op 25 gr en blaas de warme lucht weg in mijn badkamer daar achter hier is effe een foto van mn planten

                      mijn maximum temperatuur snachts met de lamp aan is 28 gr
                      Attached Files

                      Comment

                      • Flip Hasjkip
                        Wicked Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 3595

                        #12
                        Als je je thermostaat hebt ingesteld op 25 graden maar in je tent is het 28 graden dan blijft je fan continu op volle snelheid draaien. Deze tracht immers om het 25 graden te krijgen in je tent. Hij doet dus wat ie moet doen. Je kunt je thermostaat wat hoger zetten, bijv. op 27 graden. Misschien dat hij dan wat minder vaak op volle toeren draait maar het is nu eenmal buiten ook wat warmer dus ook in je tent lopen de temperaturen op.

                        Ben wel benieuwd hoe warm het in je kamer is als het in je tent al 28 graden is, moet een lekkere sauna zijn
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment

                        • Doodoo
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2013
                          • 142

                          #13
                          Ja in mn kamer kwam de temperatuur soms op 34 maar heb wel rechstrzeks verle lucht van buiten in mn tent dan doet hun wel goed denk ik grtz zal mn temperatuur iets hoger zetten tnx

                          Comment

                          Bezig...