Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde droogt niet onder LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aarde droogt niet onder LED

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Het is nu 2 dagen geleden dat ik mijn plantjes water heb gegeven en de blaadjes voelen een beetje slap en beginnen wat naar beneden te hangen.
    Wel is de aarde nog steeds erg vochtig, en durf ik dus nog geen water bij te geven ivm overbewatering.
    2 dagen geleden heb ik mijn plantjes 1L water gegeven per 11L pot.
    Nog even wachten of toch maar water geven?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    1 L op een 11 L pot ? Je moet ze te drinken geven, geen zwemles !

    Heb gisteren mijn watergift verhoogd naar 750 ml op een 11 L pot en die staan al een dikke 2 weken in de echte bloei...

    Je bent je plant aan het verzuipen, vandaar de slappe blaadjes. Voorlopig geen water geven.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
      1 L op een 11 L pot ? Je moet ze te drinken geven, geen zwemles !

      Heb gisteren mijn watergift verhoogd naar 750 ml op een 11 L pot en die staan al een dikke 2 weken in de echte bloei...

      Je bent je plant aan het verzuipen, vandaar de slappe blaadjes. Voorlopig geen water geven.
      Hahaha misschien moet ik toch minder amerikaanse filmpjes kijken, waarin dit soort dingen worden aanbevolen.
      Bedankt voor je reactie! Ik laat ze maar een tijdje opdrogen dan

      Comment


        #4
        weeg de potten en noteer het gewicht,pas weer geven als ze duidelijk in gewicht zijn afgenomen,appeltje eitje
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
          weeg de potten en noteer het gewicht,pas weer geven als ze duidelijk in gewicht zijn afgenomen,appeltje eitje
          Heb het inderdaad zo aangepakt, met 2 dagen begonnen ze weer sneller te groeien en vandaag heb ik ze dan (na een totaal van 6 dagen) weer allemaal een klein beetje water gegeven
          Bedankt voor het meedenken allebei!

          Comment

          Bezig...
          X