Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green sensation ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Green sensation ?

    Korting op 420shop
    Hallo kan je de green sensation gebruiken op
    badmix nadat je in he 4 de week bloei zit en ook al

    dus ok 13 /14 in de 4 1ste weeken en dan erna green sensation meegeven is dit mogelijk ?
    bedankt
    Last edited by Jointjedraaien; 21 December 2019, 10:03.

    #2
    Zou gewoon van elk merk de booster kopen en die vanaf het zaaien elke week gebruiken.

    Dus je wil eerst 4 weken (!) PK13/14 geven en daarna nog 4 weken Green sensation
    En wat wil je daarmee bereiken ?
    Is het mogelijk, ja het is mogelijk. Je kunt er vanalles bij gieten, maar of het het gewenste resultaat heeft weet ik niet.
    Misschien heeft het wel wat effect als je een grote plant buiten hebt, eentje van 3 meter hoog en 3 meter breed ofzo, die kunnen hongerig zijn.

    Maar voor de rest: Je kunt een plant niet vetmesten.
    Als je teveel geeft wordt ze ziek, daarvan gaat ze niet meer eten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Okee bedankt welke booster zou jij dan enkel geeven ik zit nu ongeveer in mijn 1ste week bloei en ik kweek op badmix maar de lokaale pantrnwinkels in belgie zijn geslooten weet niet goed wa ik zou bestellen voor als booster te geeven alvast bedankt

      Comment


        #4
        Green Sensation informatie staat hier: https://www.plagron.com/nl-NL/produc...ste-smaak.html

        In de laatste 4 tot 6 weken van de bloeifase gebruik je het. Het is een wat uitgebreider bloei stimulator als alleen PK13-14. Kijk maar op de Plagron site en vergelijk het maar.

        Comment


          #5
          Okee heel vriendelijk bedankk ik heb mij royal suger en green sensation bestelt om mijn kweek af te ronden bedankt

          Comment


            #6
            images-153.jpg

            Ik heb hier altijd de beste resultaten mee. In handige doseerverpakking ook, ik hou altijd 1 tablet per node aan en draai daarmee bijna 2,2 gr/watt onder xenonverlichting.

            Suc6
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Bedankt mvg

              Comment

              Bezig...
              X