Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is dit een herma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is dit een herma?

    Korting op 420shop
    Hoi beste growers, kan mij iemand vertellen wat dit gele "soort banaantje" is tussen mijn hoofdtop??
    is dit een herma? heb nog geen zaadje bespeurt maar vind het zo raar dat er duidelijk 2 gele dikke 'soort banaantjes" tussen de witte haartjes groeit??

    DSC_0014.JPGDSC_0017.JPG


    #2
    Het lijken wel banaantjes te zijn, hoelang staan je planten in bloei?
    Heb je ook een foto zonder het vertekenende HPS licht?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Yep, RQS-Chiquita's.
      Die zaadjes komen pas als zo'n banaantje open springt, er zitten namelijk duizenden stuifmeelkorrels in zo'n dingetje.
      1 stuifmeelkorreltje + 1 witte pistil wordt 1 zaadje.

      Er is hier op JD ergens een heel topic over RQS.
      Mosterd na de maaltijd, dat snap ik, maar dat topic bestaat al even

      Nu moet je ermee dealen.
      Soms loont het om ze eruit te knippen.
      Je zult wel de hele plant minutieus moeten onderzoeken of er niet meer zijn.
      En dat zul je dan regelmatig mogen blijven doen, want zo gauw je er eentje mist heb je (nutteloze) zaden tussen je wiet.
      Als er nieuwe bij blijven komen zul je moeten beslissen of je de tijd hebt om ze elke dag te controleren of dat je ze misschien beter weg kunt doen.

      * ondertussen had stemma ook al gereageerd
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        RIP heb de plant meteen buitengesmeten en banaantjes afgehaald met pincet zal hem ook buiten laten afbloeien dan
        we zijn nu 43 dagen van zaadje oogst zou +- 70 dagen moeten zijn oogstklaar moeten zijn
        blij dat het maar 1ntje is het was wel de mooiste das weer typisch.. ok had dit nog nooit gehoord van rqs , ze bestaan het langste dus ik dacht dat dit een goede zaadbank was.. ripp me, toch bedankt
        Last edited by ShizzlMyWizzl; 18 July 2017, 00:13.

        Comment


          #5
          Ik schrok even, maar begrijp dat het autoflowers zijn?
          De opgegeven termijn van 70 dagen klopt vrijwel nooit, dus ze zal nog wel langer nodig hebben om af te bloeien.

          Wees wel zo vriendelijk om buiten ook de banaantjes te blijven verwijderen, stuifmeel kan km's verderop komen en daar ienand anders zijn planten bevruchten.

          Verder zal je plant 'schrikken' van de zon wat jan resulteren in wit gevlekte bladeren, schrik niet dat is een normale reactie van de plant.

          Ik heb 2 jaar terug in een Blue Mammoth AF van Barney's halverwege de bloei banaantjes in een topje halverwege gehad, nog niet eens de hoofdtop.

          Je hebt ze in ieder geval tijdig ontdekt
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            ja stemma dankzij jullie hoor ik dacht echt niet dat die 2 gele "dikke haartjes" iets erg zouden zijn , gelukkig heb ik dit forum^^ toen ik jullie berichtje las meteen als een konijn men tent opengeritst plantje eruit en beneden de 2 banaantjes verwijderd en naar buiten die handel , ja zal uiteraard wachten tot de triomdinges goed zijn hoor maarja eerste kweekje problemen waren te verwachten natuurlijk mijn grootste fouten waren verkeerde zaadbank en overwateren dit zal in de toekomst niet meer gebeuren dus heb toch al iets geleerd bedankt voor de service Stemma en QnQ zal zeker nog iets posten als ik kan oogsten

            Comment


              #7
              btw bestaat er nog niets om stuifmeel te sterriliseren ofzo
              kga in ieder geval volgende maand al nieuwe zaadjes bestellen
              big bang autoflower van Green House seeds of
              de Think Different of de automazar van dutch passion welke raad je me aan?
              Last edited by ShizzlMyWizzl; 18 July 2017, 01:09.

              Comment


                #8
                Water maakt stuifmeel inactief. Ik lees positievere verhalen over de Automazar en de Think different dan over de Big Bang autoflower. Maar er zijn meer goede autoflowers.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                Bezig...
                X