Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent 60x60x160cm hoeveel planten ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektent 60x60x160cm hoeveel planten ?

    Korting op 420shop
    Hey ,

    Zou me graag een klein tentje willen kopen om in de wintermaanden een lekker haze soortje te kunnen kweken...
    Heb alleen nog maar ervaring met buiten kweken dus alle info is welkom...(heb ook al veel gelezen).
    Hoe zou ik hier het best in kweken?Bijvoorbeeld 1 plant in een 25 liter pot of er een paar in 11 liter ?
    Ik zou wel met LED lampen willen kweken, dus kan ik de plant(en) toch iets groter laten worden dan met HPS ?

    thx

    #2
    Heb je al bij de kweekverslagen gekeken ?
    Ik gok dat je niet de 1e bent met zo'n tentje

    Met scroggen heb ik 1 plant op ongeveer 60x60

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Inderdaad Q , heb al een paar verslagen gevonden maar wou het even vragen aan de ervaren kwekers hier...Kan ik best scroggen in zo een tentje of kan ik beter een plant gwn toppen en voor de rest niets ?

      Comment


        #4
        Met scroggen haal je het maximale resultaat uit je oppervlakte.
        Maar alles kan natuurlijk.
        Je kan er ook 4 planten in zetten, niet toppen, 2-3 weekjes 18/6 en daarna 12/12
        't Is maar net wat je wil en hoeveel hobby je ervan wil maken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • gambino12345
          gambino12345 commented
          Editing a comment
          Ok thx , dus als ik 1 plant scrog heb ik meer opbrengst dan er 4 zoals jij zei ?
          Ben het gewoon beu om altijd zo beperkt te zijn als buitenkweker, wil eens een lekker haze of kush soortje kweken...

        #5
        15 wel kleintjes
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #6
          Vergeet dat maar als beginner binnen want die kunnen dan max in 3 a 4 liter potjes en daar is geen ruimte voor fouten maken. Ik heb het gedaan, zou het niet aanraden. Al zeker niet met hazen en zelfs direct op 12/12 krijg je die niet op die opp.

          4 max, toppen en scroggen.

          Comment


            #7

            Comment

            Bezig...
            X