Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starterskit vraagjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Starterskit vraagjes

    Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    Je moet wel opletten bij goedkopere tenten, bij sommige van deze tenten worden door de hitte van de lamp gassen verdampt omdat het materiaal waarvan ze gemaakt zijn niet bestend is tegen deze hitte.

    Grtz
    Dan zitten wij alvast op dezelfde hoogte qua kwaliteitsafstemming. Niets dat irritanter is dan tot de constatatie komen dat je rommel gekocht hebt... Liever een euro meer voor iets deftigs dat wat meegaat .

    Als ik lampen van 400watt zou nemen dus, zou ik aan een opbrengst van 350gr geraken in mijn tent? (na eventueel wat ervaring enzo). of is 300gram echt een maximum?

    Mag ik nu de auto van mijn ma niet hebben om morgen naar onze noorderburen te gaan zeker -.-. Er zal nog heving gediscussierd worden vanavond .

    yuuu

    Comment


      #17
      Re: Starterskit vraagjes

      Oorspronkelijk geplaatst door Jona
      Mag ik nu de auto van mijn ma niet hebben om morgen naar onze noorderburen te gaan zeker -.-. Er zal nog heving gediscussierd worden vanavond .
      Aight, suc6 dermee.. Het zou balen zijn indien ge ni zou mogen gaan.. aangezien ge de laatste dagen over niks anders meer kon klappen

      I wish you luck !
      *SmokingggGG* !

      I wanna get high... so high!

      Comment


        #18
        Re: Starterskit vraagjes

        succes maar je kan natuurlijk ook gewoon een hokje bouwen , wat planken profielen en
        je hebt zo een deftig hokje bekleed je het met zwart-wit folie en je hebt zo een deftig hokje

        Comment


          #19
          Re: Starterskit vraagjes

          Oorspronkelijk geplaatst door Noto
          Aight, suc6 dermee.. Het zou balen zijn indien ge ni zou mogen gaan.. aangezien ge de laatste dagen over niks anders meer kon klappen

          I wish you luck !
          Een buitenkweek komt er sowieso, maar als ik niet om materiaal mag dan heb je nog altijd die Belgische Post he . Heerlijk is dat.

          Maar zo'n tent moet ik gewoon hebben. Desnoods zet ik die IN mijn kamer. Ben nu inderdaad vastberaden, daar kan je van op aan. Heb me nu zo zitten informeren enzo op dit forum. Zonde om al de kennis te laten varen. Dus er zit maar 1 ding op: PLANTEN DIE HANDEL!!!!

          Noto, ik zou mijn trip verzetten naar next weekend. Dan ben je vrij toch he . Straks de oren van mijn mama en papa eraf gaan zagen . Misschien onze topic over de Belgische wetgeving es showen, de topic op zich al zou mij de toestemming moeten geven om te mogen gaan inkopen. Nuja, ouders he... Komen altijd een generatie achter precies...

          Hopelijk gaan u plannen ook niet gaan varen

          yuuuu

          Comment


            #20
            Re: Starterskit vraagjes

            Oorspronkelijk geplaatst door Jona

            Hopelijk gaan u plannen ook niet gaan varen
            *SmokingggGG* !

            I wanna get high... so high!

            Comment


              #21
              Re: Starterskit vraagjes

              Ging je ook niet het een en ander gaan inkopen voor een kweekje?
              Ik laat je wel iets weten maar ik mag waarschijnlijk deze namiddag toch het huis uit hoor .

              Het weer is wel niet ideaal om terug een ton aarde te vervoeren (want er moet nog een hoop grond opgevoerd worden) maar daarvoor schakel ik mijn broertjes wel in. Zo win ik wat tijd . Kga gewoon alles onder me lampen zetten voor een tijd en dan zet ik ze in volle grond ofzo

              Cheers

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: Starterskit vraagjes

                  Ja dat ziet er mij een piekfijn lijstje uit. Dat print ik dan ook even af. Dat die ventilator niet genoeg zou zijn klinkt wel vreemd: Waarom zetten ze die dan in een kit met 400Watt lampen? Het scheelt immers niet veel qua eindprijs en ik haal het er wel uit op termijn dacht ik zo dus ik zou wel voor wat je net voorstelde durven gaan. Als iemand dit zou kunnen bevestigen en/of verbeteren ga gerust je gang...

                  Is die relaiskast een must-have? Dat is gewoon een schakelkast ofzo? (Wat is de precieze functie?)

                  Mijn budget ligt rond de 500-600euro (max). Ik hoop nog wat free seeds bij m'n setje te krijgen om toch niet direct boven die 600 te duiken . We zien wel wat het wordt, ik hou jullie alleszinds op de hoogte.

                  Hartelijk dank voor je post!

                  Comment


                    #24
                    Re: Starterskit vraagjes

                    Ben net terug van potje koffie drinken in growshop Alien, niemand gezien voor een tentje vandaag . Had ik teminste een excuse om er thuis even van onder te muizen .

                    Grtz

                    Comment


                      #25
                      Re: Starterskit vraagjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      Ben net terug van potje koffie drinken in growshop Alien, niemand gezien voor een tentje vandaag . Had ik teminste een excuse om er thuis even van onder te muizen .

                      Grtz
                      Getver moet je nu iets hore man! Vraag ik aan me moeder waarom ik ze me het 'sterk' afraadt... (ouders spreken zo in verborgen talen he..) Zegt ze dat ze net van iemand (we kennen namelijk relatief veel mensen ) vernomen heeft dat ik in een reeds geklasseerd dossier voorkom bij de politie!!!!!! WTF???? Val ik compleet uit de lucht !!!!! Keiraar!! Dus heb ik gevraagd aan me moeder dat ze dat deze week eens nacheckt! Zodat ik toch met een gerust hart kan beginnen (kwestie van geen problemen te maken waar er geen moeten zijn). Man man man, nu kom ik toch even gek hoor!!!
                      Heb anders wel al 2 mensen die met me meegaan op voorwaarde dat ik volgend weekend ging . Dus ik kom sowieso over de vloer eender dezer dagen . Beloofd! Ik ga nu echt dol he gvd
                      Tot dan blijf ik zeker actief op het vlak van info verzamele .

                      Greetzzz

                      Comment


                        #26
                        Re: Starterskit vraagjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jona
                        Getver moet je nu iets hore man! Vraag ik aan me moeder waarom ik ze me het 'sterk' afraadt... (ouders spreken zo in verborgen talen he..) Zegt ze dat ze net van iemand (we kennen namelijk relatief veel mensen ) vernomen heeft dat ik in een reeds geklasseerd dossier voorkom bij de politie!!!!!! WTF???? Val ik compleet uit de lucht !!!!! Keiraar!! Dus heb ik gevraagd aan me moeder dat ze dat deze week eens nacheckt! Zodat ik toch met een gerust hart kan beginnen (kwestie van geen problemen te maken waar er geen moeten zijn). Man man man, nu kom ik toch even gek hoor!!!
                        Heb anders wel al 2 mensen die met me meegaan op voorwaarde dat ik volgend weekend ging . Dus ik kom sowieso over de vloer eender dezer dagen . Beloofd! Ik ga nu echt dol he gvd
                        Tot dan blijf ik zeker actief op het vlak van info verzamele .

                        Greetzzz


                        Suc6 er alvast mee hopelijk word t wat
                        Schutto In tha house

                        Comment


                          #27
                          Re: Starterskit vraagjes

                          Eerst uitzoeken hoe mijn naam in een dossier komt... Echt vreemd is dat. Ma bon, we zien wel
                          thx
                          yu

                          Comment


                            #28
                            Re: Starterskit vraagjes

                            Moet inderdaad effe schrikken zijn. Maar het zal waarschijnlijk iets heel dom zijn.

                            Veel plezier volgend weekend.

                            Greetz,
                            zion

                            Comment


                              #29
                              Re: Starterskit vraagjes

                              En hoe kwam je naam in dat dossier? Gaat je kweek nog wel door?

                              Comment


                                #30
                                Re: Starterskit vraagjes

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sammy
                                En hoe kwam je naam in dat dossier? Gaat je kweek nog wel door?
                                Het dossier is nu reeds gesloten maar ik wil, om ten opzichte van mijn ouders te bewijzen dat ik een brave jongen ben, dat bewijzen door mij te laten ondervragen. En zo hoop ik ook meer te weten te komen hoe ik in godsnaam 'codetaal' zou gebruikt hebben op het internet... Ik lag helemaal plat toen ik dat hoorde. Maar ik hou me gedeisd. We zien wel hoe mijn geplande kweekjes erop vooruitgaan.
                                Ik hou jullie zeker op de hoogte

                                greetzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X