Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minigrowbox .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Minigrowbox .

    Korting op 420shop
    Goeden dag allemaal .


    Ik wil zelf wat binnen wiet gaan kweken en ik heb niet de
    mogelijkheid om een tent of kast te zetten en zou de
    minigrowbox de ideal oplossing zijn voor mij .
    Weet er iemand iets meer over de Minigrowbox ?
    Op het hele net is er bijna niks over deze Box te vinden .
    Ik heb hier wel iets gevonden , een kweekverslag van
    Autonightqueen , maar dat verslag stopt Juli 2016 .
    Weet er iemand waarom dat verslag gestopt is ??
    Ik zou wel graag iets meer te weten willen komen
    over deze box .



    MVG Yazou

    Last edited by yazou; 9 August 2017, 15:53.

    #2
    Wat is een Minigrowbox ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Het tegenovergestelde van een maxigrowbox

    #3
    Hallo

    Je moet maar is checken op minigrowbox.com


    MVG Yazou

    Comment


      #4
      Wow, ik vind 1200 euro voor een schoenendoosje waar je 1 plant in kan growen nogal veel.
      Filter is custom made, kun je die nabestellen en wat kosten die ?
      Als je na 1 kweek groter wil, zul je misschien ook flink inleveren als je 'm 2ehands aanbiedt.

      Mijn allereerste kast kostte ongeveer 800 gulden, da's minder dan 400 euro.
      Die was 180x60x220 met 2x400W HPS, 1000m3 slak, 800m3 filter en zelfbouw relais.
      Dubbelzijdig 6mm mdf met piepschuim isolatie op een geraamte van 30x40 latjes helemaal afgewerkt met witte vochtvaste latex.
      Tja, en een weekje hobby-en natuurlijk, want zelfbouw kost ook wat tijd.

      Met een beetje gereedschap en een linker en rechter hand maak je zo'n klein kastje zelf natuurlijk een stuk goedkoper.
      Gemak en luxe kosten veel geld in deze hobby
      Neemt niet weg dat het een leuk ding is, ik zou dat zeker weleens willen proberen met 1 plant, en dan zien wat je eruit kunt halen.
      Ik zou 'm alleen nooit kopen, zeker niet zonder een hele berg succesvolle kweekverslagen gezien te hebben.
      Je koopt er ook een leuke Bonanza kast voor, of een fijne auto.
      Mjah, alleen mag je daar dan weer niet in rijden als je een speekseltest krijgt...
      Pffff..keuzes keuzes, ik dwaal af.

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Wat damn das wel een beste berg met centen voor een knap kastje met wat sensoren. Wel erg mooi om te zien!

        wat q ook al zei die bonanza kasten zijn "goedkoper" en tevens een stuk ruimer.

        Wat versta je onder wat wiet kweken? Houd er rekenschap mee dat een ronde zo 3 maanden in beslag neemt. Ik neem voor het gemak aan dat je dan niet meer naar de shop wilt gaan, je wilt dus een opbrengst behalen waarmee je 3maand of langer mee vooruit kunt. Zou zelf kijken naar wat je behoefte is en of dit kastje dat kan bedienen voordat je zoveel geld uitgeeft en straks er achter komt dat je je zelf niet geheel kunt voorzien.

        Hoe je belangrijk is de stealth waarde?

        Comment


          #6

          Comment


            #7
            Dit zal je helpen

            https://www.reddit.com/r/SpaceBuckets/

            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #8
              En er wordt zelfs gesproken van een app om alles te volgen en te besturen via je smartphone...
              1200 euro of meer voor 1 mini kastje, voor die prijs heb je een bonanza kast of een stevige all in tent.
              En zoals hierboven al vermeld, alle zaken zijn "op maat gemaakt", dus vervanging van die stukken kost je zeker een bom geld... en dat allemaal voor 1 plantje.
              Ik zou toch ook afwachten totdat die zaken (mogelijks) massaal tweedehands worden aangeboden...
              Zelf kocht ik 6j geleden een bonanza (met alles erop en eraan), ondertussen zijn die prijzen wel verdubbeld...

              Comment


                #9
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Wow, ik vind 1200 euro voor een schoenendoosje waar je 1 plant in kan growen nogal veel.
                Filter is custom made, kun je die nabestellen en wat kosten die ?
                Als je na 1 kweek groter wil, zul je misschien ook flink inleveren als je 'm 2ehands aanbiedt.

                Mijn allereerste kast kostte ongeveer 800 gulden, da's minder dan 400 euro.
                Die was 180x60x220 met 2x400W HPS, 1000m3 slak, 800m3 filter en zelfbouw relais.
                Dubbelzijdig 6mm mdf met piepschuim isolatie op een geraamte van 30x40 latjes helemaal afgewerkt met witte vochtvaste latex.
                Tja, en een weekje hobby-en natuurlijk, want zelfbouw kost ook wat tijd.


                Ik heb het zelfde gedaan, alleen gezorgd dat ik 2 aparte groei en bloei ruimtes heb, zodat je sneller kan oogsten, en doorgaans al kan beginnen ontkiemen groeien toppen en verpotten in de 8-10-weken dat het bloeien doorgaat.

                ​​​​​
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en#post1308911

                Hier komen nog foto's in een bijkomend kweekverslag.
                maar daar zal je zien dat het wel degelijk een hele stealthy/stille kast kan worden voor heel weinig geld. Zoek op marktplaat ken je ze gratis ophalen nog.
                ​​​​​​succes met je zoektocht,

                Comment

                Bezig...
                X