kweektent

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Exmember3559
    Expert Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2009
    • 98

    #1

    kweektent

    Korting op 420shop
    iemand ervaringen met die kweektenten van Phantom deluxe ? blijkbaar nederlands merk 600d dikte die ik op het oog heb is 120x80x200 alleen vind je er niet veel ervaringen over.
    lijkt beetje op de homebox , voorkant moet je wel oprollen of bovenop leggen ?

    andere optie is was gorilla kweektent 120x60x240 iets minder footprint wel degelijk ( los van de prijs maar dit doet er niet toe )

    andere tenten mammoth en darkstreet zijn te laag /slap voor mij

    groeten
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Ja, het is een mooie stevige tent die gemakkelijk is op te zetten. Ritsen zijn stevig en lichtdicht en heel veel ventilatiegaten. Mooie tent!
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Exmember3559
      Expert Stoner
      Nieuw Lid
      • Jun 2009
      • 98

      #3
      hmm dan misschien toch kijken de phantom 150/200 tov de gorilla 300 € en met de extra footprint iets extra grammetjes

      Comment

      Bezig...